Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

media a polityka

Liczba pozycji: 47
  • Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems – ebook
    CENA NEXTO

    Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems – ebook

    Media and globalization – different cultures, societies, political systems, a publication edited by Ilona Biernacka-Ligięza, is a valuable read that is likely to be of interest to researchers and students exploring a variety of fields of study. The book addresses the most topical issues that are significant for the research on communication. The advancement of cable and satellite networks and, most...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kompetencja komunikacyjna: Studium medioznawcze – ebook

    Krzysztof Marcyński  

    Kompetencja komunikacyjna to stan twórczego napięcia między byciem stosownym a skutecznym w komunikacji. Dlaczego kompetencja komunikacyjna to nowa jakość w komunikacji? Czym wyróżnia się kompetentny komunikator? Czy social media istotnie wpływają na kompetencję komunikacyjną? Jaka jest kompetencja komunikacyjna studentów dziennikarstwa w Polsce? Dlaczego jest tak ważna w dziennikarstwie? W tej książce...

    Data dostępności:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie – ebook
    CENA NEXTO

    Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie – ebook

    Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi, której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i za granicą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na elementy instytucjonalno-prawne kampanii, marketing wyborczy, media, a także systemy wyborcze i polityczne...

    Data dostępności:

    Cena: 28,80 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Media a rok 1989: Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku – ebook
    CENA NEXTO

    Media a rok 1989: Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku – ebook

    Łukasz Szurmiński  

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreowanie informacji. Media relations – ebook

    Wojciech Jabłoński  

    Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z...

    Data dostępności:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Komunikowanie polityczne. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz politologii – ebook

    Stanisław Michalczyk  

    Komunikacja jest centralnym elementem strukturalnym systemu demokratycznego. Współcześnie dawną antyczną agorę zastąpiły media masowe, które stały się najważniejszym pośrednikiem między aktorami politycznymi a publicznością (obywatelami). Naszą wiedzę o polityce czerpiemy przede wszystkim z mediów, które nie tylko przekazują informacje, lecz także organizują dyskusję i debatę publiczną. Skrypt składa...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Medialne obrazy wroga – ebook
    CENA NEXTO

    Medialne obrazy wroga – ebook

    Paweł Greń   Karol Morawski  

    Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się w naszej literaturze naukowej zbyt wielu ujęć, co zwiększa walory recenzowanej rozprawy, ale też powoduje ubóstwo ugruntowanych punktów odniesienia do oceny monografii....

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook
    CENA NEXTO

    Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook

    Janusz W. Adamowski   Anna Jupowicz-Ginalska  

    Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np....

    Data dostępności:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zawartość mediów: czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych – ebook
    CENA NEXTO

    Zawartość mediów: czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych – ebook

    Tomasz Gackowski  

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • „Polityka kobiet czy kobiety polityki?”. Płeć jako element obrazów medialnych kobiet – ebook

    „Polityka kobiet czy kobiety polityki?”. Płeć jako element obrazów medialnych kobiet – ebook

    Katarzyna Brzoza-Kolorz  

    Monografia pt. <<„Polityka kobiet, czy kobiety polityki?” Płeć jako element obrazów medialnych kobiet>> wpisuje się w obszar women’s media studies wypełniając w pewnym zakresie lukę w tym temacie istniejącą na polskim rynku wydawniczym. Praca ma interdyscyplinarny charakter w warstwie teoretycznej i empirycznej, choć akcent został położony na nauki o mediach i komunikacji społecznej oraz na nauki o...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 47

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA