media i marketing

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
      Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,64 zł 14,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,64 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,25 zł 95,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,25 zł

    Więcej

    • PDF