medialny

Liczba pozycji: 3
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne: Medialny świat hybryd i hybrydyzacji – ebook
    CENA NEXTO
    Książka dotyczy zagadnień technokultury, zjawiska dotychczas bardzo rzadko prezentowanego w piśmiennictwie polskim w kontekście strategii artystycznych, które stanowią jej artystyczne manifestacje. Wychodząc od teoretycznych rozważań dotyczących współczesnej kultury zdominowanej przez praktyki medialne o charakterze hybrydycznym, w czasach posthumanizmu i transhumanizmu, Autor stara przedstawić własną...

    Data dostępności:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Reprezentacje uniwersytetu w dyskursie prasowym – ebook
    CENA NEXTO
    Przedmiotem książki są reprezentacje uniwersytetu, które w latach 2015–2018 dominowały w dyskursie prasowym w Polsce. Wnioski płynące z podjętych przez Autorkę jakościowych analiz dyskursu są interesujące i wpisują się w toczące się aktualnie debaty na temat jakości reformy nauki w Polsce. Wynika z nich w sposób jednoznaczny, iż dyskurs medialny (w tym wypadku prasowy) opiera się na widocznym sporze...

    Data dostępności:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO
    Utalentowana wokalistka, słynna imprezowiczka, gwiazda San Francisco, jedna z pierwszych celebrytek swoich czasów. Bliska znajoma Jimiego Hendrixa i kochanka Krisa Kristoffersona. Buntowniczka, która pobiła się z Jimem Morrisonem, i romantyczka wpatrzona w Arethę Franklin i Bessie Smith. Kim tak naprawdę była Janis Joplin, jedna z największych artystek XX wieku? Urodziła się w 1943 roku, zmarła...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,51 zł 43,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,92 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI