medialny
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Książka dotyczy zagadnień technokultury, zjawiska dotychczas bardzo rzadko prezentowanego w piśmiennictwie polskim w kontekście strategii artystycznych, które stanowią jej artystyczne manifestacje. Wychodząc od teoretycznych rozważań dotyczących współczesnej kultury zdominowanej przez praktyki medialne o charakterze hybrydycznym, w czasach posthumanizmu i transhumanizmu, Autor stara przedstawić własną...
Data dostępności:
- Przedmiotem książki są reprezentacje uniwersytetu, które w latach 2015–2018 dominowały w dyskursie prasowym w Polsce. Wnioski płynące z podjętych przez Autorkę jakościowych analiz dyskursu są interesujące i wpisują się w toczące się aktualnie debaty na temat jakości reformy nauki w Polsce. Wynika z nich w sposób jednoznaczny, iż dyskurs medialny (w tym wypadku prasowy) opiera się na widocznym sporze...
Data dostępności:
- Utalentowana wokalistka, słynna imprezowiczka, gwiazda San Francisco, jedna z pierwszych celebrytek swoich czasów. Bliska znajoma Jimiego Hendrixa i kochanka Krisa Kristoffersona. Buntowniczka, która pobiła się z Jimem Morrisonem, i romantyczka wpatrzona w Arethę Franklin i Bessie Smith. Kim tak naprawdę była Janis Joplin, jedna z największych artystek XX wieku? Urodziła się w 1943 roku, zmarła...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie



