medialny

Liczba pozycji: 3
  • Fake news: Produkt medialny czasów postprawdy – ebook
    CENA NEXTO
    Katarzyna Bąkowicz podejmuje się niełatwej próby – i próbę tę należy uznać za udaną – zdefiniowania kluczowej dla prowadzonych przez nią rozważań kategorii fake newsa, który traktuje jako produkt medialny czasów postprawdy. Praca jest intelektualnie dojrzała, przemyślana i spójna. Jest odkrywcza, niebanalna poznawczo, inspirująca, skłaniająca do przemyśleń, ale i momentami ważnej i potrzebnej polemiki...

    Data dostępności:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Studia Politicae Universitatis Silesiensis. T. 8 – ebook
    CENA NEXTO
    W omawianym tomie teksty pomieszczono w czterech blokach. Pierwszy, „Teoria polityki”, zawiera teksty metodologiczne. J. Bajer w artykule Badania porównawcze w politologii. Zagadnienia metodologiczne pisze o strategii badań oraz konstruowaniu projektów porównawczych we współczesnej politologii. Artykuł P. Kołodziejczyka Metodologiczne problemy badania internetowych witryn ekstremistycznych odnosi się...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Polifonia: Literatura polska początku XXI wieku – ebook
    CENA NEXTO
    Rozmowy (o ile takie się dziś zdarzają) na temat polskiej literatury „nowej i najnowszej” zdominowane bywają głównie przez określenia typu: „medialne ustawki”, „wydmuszkowe dziennikarstwo”, dominujący dyskurs medialny, mainstream i celebryctwo czy podążanie za koniunkturami oraz obowiązującymi modami. Żyjemy, jak przekonuje Mariusz Sieniewicz, w epoce egocentryzmu i hipochondrii: „wszyscy jesteśmy...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł

    Więcej

    • PDF