mediami
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalnością szkół, choć wydaje się, że szkoły nie zawsze są do takiej współpracy przygotowane. Nieznajomość oczekiwań każdej ze stron takiej współpracy nie ułatwia. Poznanie przez szkoły zasad budowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji autor udziela odpowiedzi na pytanie, jak wyceniać aktywa niematerialne – prawa autorskie, patenty, znaki towarowe i know-how – do szeroko pojętych celów prawnych. Bazując na swoim doświadczeniu zawodowym, omawia najpopularniejsze metody wyceny, ich zalety i wady. Wskazuje, że sporządzenie dobrej wyceny, wyważającej interesy stron, w wielu przypadkach pozwala uniknąć kosztownych i czasochłonnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja poświęcona jest cywilnoprawnym aspektom dóbr wirtualnych , stanowiąc jednocześnie zaktualizowaną i rozszerzoną wersję pracy uhonorowanej I nagrodą przez Jury XVIII edycji konkursu na najlepszą pracę naukową na temat własności intelektualnej organizowanego przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej. Dobra wirtualne to niematerialne przedmioty oraz waluty funkcjonujące w grach lub społecznościach...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie