menu

Liczba pozycji: 4
  • Jej orgazm najpierw – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Najlepszy na rynku poradnik na temat seksu oralnego. Od niepamiętnych czasów mężczyźni walczą z szybkimi reakcjami na bodźce seksualne, by znaleźć sposób na doprowadzenie do orgazmu znacznie wolniej reagującej kobiety, cóż, odpowiedź leży na końcu męskiego języka. Jej orgazm najpierw to kompendium wiedzy o technikach seksu oralnego, który jest niezawodnym sposobem na zapewnienie partnerce prawdziwej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,74 zł 44,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,74 zł

    Więcej

    • MP3
  • O tarczycy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO
    Codziennie w gabinecie spotykamy pacjentów, którym brakuje już sił i energii na szukanie odpowiedzi na pytanie: „Co mi właściwie jest?”. Czasami to śledztwo można by już dawno zamknąć, gdyby tylko przyjrzeć się tarczycy. Małemu, a tak ważnemu narządowi. Tadeusz Oleszczuk, lekarz ginekolog, i Małgorzata Zielińska, dietetyczka kliniczna, wprowadzają czytelnika w świat hormonalnych tajemnic...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 59,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jelita. Kręta droga do zdrowia – audiobook
    CENA NEXTO
    Poradnik dla osób, które odczuwają dolegliwości ze strony układu pokarmowego, ale nie wiedzą, co może być ich przyczyną. Jelita są fascynującym i niezwykle inteligentnym organem, który ma ogromny wpływ na nasze zdrowie. Żyjące w nich szczepy pożytecznych bakterii sterują pracą układu odpornościowego, oddziałują na układ nerwowy i emocje, produkują enzymy, witaminy, walczą z alergiami i kontrolują...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,74 zł 44,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,74 zł

    Więcej

    • MP3
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF