metody
- Wiesz, że można nauczyć się doskonałej komunikacji z otoczeniem? Opanować umiejętności, które pozwolą przekonać każdego, by powierzył ci najskrytsze sekrety, tajemnice bankowe albo szczegóły działań sprzecznych z twoimi interesami? I to bez przymusu? Ludzie potrafiący tego dokonać wcale nie są obdarzeni nadzwyczajnymi zdolnościami, których brakuje tobie. Podobne umiejętności wykorzystujesz codziennie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Psychologia w służbie zarządzania Książka powstała z myślą o szefach, menedżerach, kierownikach zespołów ― osobach zarządzających aktywnością innych w firmach i organizacjach. Znajdziesz w niej niezbędną teorię, ale przede wszystkim praktykę: sprawdzone narzędzia służące usprawnieniu pracy z ludźmi i poprawie efektywności działań zespołów, czerpiące wprost z psychologii. Autor książki skupia się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- CZEGO SIĘ Z NIEJ NAUCZYSZ ? Jak znaleźć właściwy teren pod inwestycje Jak liczyć opłacalność inwestycji Jak ograniczać ryzyko związane z inwestycją deweloperską Jak unikać pułapek na różnych etapach inwestycji Jak planować skuteczny marketing i sprzedaż CO CI DA TA KSIĄŻKA? Praktyczne porady od czego zacząć działanie w branży deweloperskiej Sprawdzone przykłady opłacalnych projektów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bestseller na liście „New York Timesa”. Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Droga startupu. Metoda sukcesu Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów , tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jordan Belfort Inwestycje Wilka. Jak zarobić fortunę na Wall Street Przełożył Bohdan Maliborski Książka dla każdego, kto chce wejść do świata inwestycji lub udoskonalić swoje metody budowania kapitału Dowcipny i rzeczowy przewodnik dla osób zainteresowanych graniem na giełdzie i poznaniem arkanów tej sztuki stosowanych przez czołowego inwestora z Wall Street, „nieokrzesanego i często...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesse L. Livermore, legendarny spekulant, związany z giełdą od 15-ego roku życia, uznawany jest za najsłynniejszego gracza giełdowego w historii XX wieku. Podczas gdy w czasie paniki giełdowej w 1907 roku oraz w trakcie trwania wielkiego kryzysu gospodarczego w latach 1929-1933 inwestorzy tracili swoje fortuny, Livermore za sprawą krótkiej sprzedaży zarobił miliony. Jego zamiłowanie do liczb i szukania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza publikacja przybliża postać Benjamina Grahama oraz jego najzdolniejszego ucznia, Warrena Buffetta. Skupia się na wytłumaczeniu stworzonego przez Grahama skutecznego systemu inwestowania w oparciu o analizę fundamentalną. To książka, która odpowiada na pytania takie jak: - Czy i w jaki sposób inwestować na giełdzie? - Akcje czy obligacje? A może jedno i drugie? - Jakimi kryteriami kierować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Anthony ROBBINS - niezwykłe zjawisko w kręgach amerykańskiej nauki ostatnich lat - uchodzi za człowieka, który osiągnął szczyty możliwości wnikania w ludzkie wnętrze. W ciągu dekady ponad milion ludzi zainwestowało, z powodzeniem, w książki, kasety audio i wideo z materiałami jego autorstwa. Robbins jest pierwszym pośród pionierskich ekspertów od tzw. psychologii zmian w USA. Z wielkim sukcesem kieruje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Myśl jak inwestor. Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli ktoś kiedyś ci powiedział, że inwestowanie w nieruchomości wymaga dużego kapitału i że nie masz po co próbować swoich sił w tej dziedzinie, to… jak najszybciej o tym zapomnij! Zarabianie na nieruchomościach obejmuje szeroki zakres działań i zapewniam cię, że każdy, jeśli tylko ma odrobinę chęci, może osiągnąć sukces na tym polu. Dzięki konkretnym technikom i sprawdzonym strategiom opisanym w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zwinny jak łasica i szybki jak wiatr - od dziś bądź taki dzięki metodzie Scrum! Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- O ile miliard jest większy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności przekazywania wartości liczbowych w jasny, zrozumiały sposób. Tylko jak sprawić, by liczby przyciągały uwagę - stały się „przyczepne”? Jak przekształcać nudne dane w ciekawe opowieści? Czy istnieją...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- MIT ma kilka znaczeń. Bywa grecki. Bywa ulotny i magiczny. Bywa też amerykański - MIT, czyli Massachusetts Institute of Technology. Książka łączy te znaczenia. Ponadto rozwija akronim MIT tak: metody - inspiracje - techniki. Metoda Wiele lat temu, przed samym końcem zwiedzania, wszedłem do muzealnego sklepu w Wiedniu. Zapłaciłem za kilka pamiątkowych drobiazgów, miło porozmawiałem z panią w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od EGO do ECO Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...
Data dostępności:
Data publikacji: