metody oceny

Liczba pozycji: 4
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Coaching narzędziowy. Jak skutecznie doprowadzić do zmiany? Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozprawiają się z tymi mitami i stereotypami. Pokazują, że metoda coachingu narzędziowego jest prostą i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,75 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,75 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak stać się wnikliwym – audiobooki

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Pytanie „dlaczego” należy do podstawowych pytań, jakie człowiek zadaje sobie i innym, by zrozumieć świat. Jest ono przejawem nie tylko ciekawości, ale i wnikliwości, która każe dociekać prawdy, analizować, interpretować i zgłębiać treści, wykorzystując wszelkie możliwości umysłu. Czym jest wnikliwość i do czego się przydaje? Jak ją w sobie rozwinąć? Od wnikliwości zależy trafność podejmowanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,00 zł 28,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,40 zł

    Więcej

    • MP3
  • Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,25 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,67 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,67 zł

    Więcej

    • MP3