miano
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 10
- Jak inwestorzy VC w Polsce hodują startupy? Z którymi warto rozmawiać o inwestycji? Czy państwowe środki to dla jednorożców dobra pasza? Czy lewar publiczny pomaga, czy przeszkadza w inwestycjach w venture? Czy polskie venture zasługuje na miano venture? Jaka jest, a jaka powinna być mechanika funduszy VC? Jak pracują ze startupami najlepsze fundusze? Jak inwestować w startupy: przez działający fundusz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W naszym poradniku wyjaśniamy jak przedsiębiorca ma rozliczać składki. Piszemy dlaczego składki zdrowotne są pobierane według skomplikowanych zasad przez płatnika, przekazywane do ZUS, następnie do NFZ, a potem… i tak się je odlicza od podatku. Analizujemy zjawisko polegające na tym, że ubezpieczony płaci dwa razy, ale dostaje jedno świadczenie. Wyjaśniamy dlaczego obowiązujący system karze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Samorząd gospodarczy w II Rzeczypospolitej Polskiej był zagadnieniem trudnym i wywoływał duże emocje. Wiele kłopotów nastręczała już sama kategoria „samorząd”, której nie udało się zdefiniować w sposób powszechnie uznawany. Było kilka nurtów refleksji o samym pojęciu i istocie samorządu. Trzy spośród nich zyskały szersze uznanie i miano teorii samorządu, tj. teoria naturalistyczna, państwowa i polityczna....
Data dostępności:
- Niniejszą monografię poświęcono analizie dziedziny kultury jako przedmiotu polityki i ekonomii w kontekście nowoczesnego społeczeństwa rynkowego i jego głównych cech: imperializmu ekonomicznego, paternalizmu wiedzo-władzy i estetyzacji rzeczywistości społecznej. Celem pośrednim jest demitologizacja stereotypów dotyczących pojęcia kultury oraz fałszywego obrazu relacji między kulturą a polityką oraz...
Data dostępności:
- Ostatnie kilkanaście lat przyniosło radykalne przewartościowanie czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. W centrum uwagi znalazły się zasoby informacji, wiedzy, innowacji, a współczesna gospodarka otrzymała miano gospodarki opartej na wiedzy. Nastąpiło przeskalowanie procesów społeczno-gospodarczych z poziomu narodowego na poziom międzynarodowy (globalny) i regionalny. Kluczową płaszczyzną procesów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja samym swoim tytułem nawiązuje do programu gospodarczego Strategia dla Polski, opracowanego i realizowanego w latach 1994-1997 przez prof. Grzegorza W. Kołodkę, pełniącego wówczas funkcje wicepremiera i ministra finansów. Książka została pomyślana jako spojrzenie na kształt, rozwiązania i efekty tego programu z punktu widzenia osób współpracujących przy jego powstawaniu, a przede wszystkim...
Data dostępności:
- Bez wątpienia jest to najważniejsza rzecz, jakiej musisz się nauczyć i zrozumieć, jeśli chcesz w pełni rozwinąć swój potencjał i osiągnąć sukces, tak jak do tego zostałeś stworzony! Niezależnie od tego, czy zależy ci na umocnieniu relacji rodzinnych, poprawieniu możliwości rozwoju zawodowego, umocnieniu się w wierze, zapewnieniu sobie większej dawki energii fizycznej, dasz sobie radę! Z pomocą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Warren Buffett jest jednym z najbardziej utalentowanych inwestorów wszech czasów. Dyrektor generalny i prezes Berkshire Hathaway zyskał podziw nie tylko ze względu na swoje osiągnięcia finansowe, ale także filozofię, która za nimi stoi. Todd A. Finkle przedstawia nowe spojrzenie na karierę Buffetta, przede wszystkim przez pryzmat przedsiębiorczości. Książka ta pokazuje, że chociaż Buffett jest postrzegany...
Data dostępności:
- Palestyna… Rashida Khalidiego to przejmująca i głęboka analiza historii konfliktu izraelsko-palestyńskiego. Wybitny specjalista w dziedzinie Bliskiego Wschodu przedstawia najdłuższą wojnę współczesnego świata z perspektywy palestyńskiej, przeciwstawiając ją rozpowszechnionej narracji o tragicznym losie dwóch narodów mających równe prawa do tego samego terytorium. Khalidi opisuje ten konflikt jako wojnę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie










