miedzynarodowych
Liczba pozycji: 12
Popatrz inaczej. Pułapki komunikacji w biznesie miedzynarodowym – audiobook
Irek Zyzański
Spędziłem 25 lat w działach HR i sprzedaży w międzynarodowych korporacjach pracując w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Miałem szefów 14 narodowości. Swoją korporacyjną karierę zakończyłem jako regionalny dyrektor HR ds. organizacji komercyjnej dla trzynastu krajów regionu Azji i Australii. Z wykształcenia jestem arabistą, studiowałem w Krakowie, Bagdadzie i pracowałem jako tłumacz w Libii. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwiastun mroku – audiobook
J.L. Drake
Niepokojąca, budząca zarówno grozę, jak i pożądanie historia miłosna autorki międzynarodowych bestsellerów J.L. Drake otwiera „Mroczną sagę”. Emily McPhee próbuje pogodzić się ze śmiercią ojca… Jimmy Lasko jest psychopatą, a Emily – jego największą obsesją… Emily czuje się zagrożona, ale czy jest to prawdziwe niebezpieczeństwo, czy złudne? Seth kocha Emily, lecz obawia się, że z powodu tego uczucia...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności – audiobook
Piotr Prokopowicz Sebastian Drzewiecki
Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i...Data dostępności:
Data publikacji:
Trzy siostry – audiobook
Heather Morris
Obietnica bycia razem. Nierozerwalna więź. Zaciekła wola przetrwania. Autorka międzynarodowych bestsellerów Heather Morris opisuje zapierające dech w piersiach zakończenie trylogii, zapoczątkowanej "Tatuażystą z Auschwitz". Kiedy są dziewczynkami, Cibi, Magda i Livi obiecują ojcu, że zostaną razem bez względu na wszystko. Wiele lat później naziści wywożą piętnastoletnią Livi do Auschwitz. Cibi...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – audiobook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy – audiobook
Mateusz Grzesiak
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze miejsce na świecie. Gdzie Wschód zderza się z Zachodem – audiobook
Jacek Bartosiak
„Geopolityką, bezpieczeństwem i wojną zajmuję się od wielu lat. Od lutego 2022 roku za polską wschodnią granicą trwają działania wojenne, które fundamentalnie zmieniają świat i nasz region oraz wprost wpływają na nasze bezpieczeństwo. Potrzeba nam pilnie strategii dla Polski na nowe, bardzo niespokojne czasy. Ponadto potrzebujemy refleksji na temat jakości kultury strategicznej w naszym kraju. O tym...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji:
2030. Jak ścieranie się najwyraźniejszych dzisiejszych trendów przekształci przyszłość wszystkiego – audiobook
Mauro F. Guillén
Świat radykalnie się zmienia na naszych oczach. Czy będziecie gotowi na to, co nadchodzi? Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, że przyszłość będzie radykalnie odmienna od teraźniejszości. Przyłączcie się do Mauro F. Guilléna w błyskotliwej analizie trendów, które zmienią nasz sposób życia, pracy i zabawy. Angela Duckworth , autorka Uporu: Potęgi pasji i wytrwałości To przekonująca...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: