miejska

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Działania włodarzy miast wokół kształtowania pozytywnego wizerunku miejsca jawi się jako niezbędne, biorąc pod uwagę, że ten odgrywa znaczącą rolę w procesie podejmowania decyzji przez nabywcę. Dotyczy to zarówno turystów (odnośnie do wyboru miejsca docelowego podróży), jak i mieszkańców (odnośnie do miejsca zamieszkania – obecnego lub potencjalnego). Wielkie wydarzenia, do których należą Światowe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 66,75 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości. W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,38 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO
    Rozdział I. Zagadnienia ogólne 1. Wprowadzenie do rozdziału 2. Możliwości wykorzystania orzeczeń sądów i piśmiennictwa 2.1. Orzecznictwo 2.2. Piśmiennictwo 3. Pominięte treści u.ś.p.b. 3.1. Zakres zastosowania u.ś.p.b. 3.2. Zmiany u.ś.p.b. 4. Uprawnieni do użycia lub wykorzystania broni palnej 5. Podstawowe reguły postępowania 5.1. Regulacja u.ś.p.b. 5.2. Poszczególne reguły 5.3. Przesłanki i zachowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 67,50 zł 90,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,50 zł

    Więcej

    • PDF