mix
Liczba pozycji: 5
Bloodwinn. Wiedźma krwi – audiobook
Rebecca Mix
Młoda wiedźma Ranka ma dość śmierci. Jedyne, czego pragnie, to wieść spokojne życie w dzikich, północnych ostępach Witchik z kowenem, w którym się wychowała. Ale kiedy zostaje ogłoszona kolejną Bloodwinn, przyszłą żoną księcia Isodal, zostaje wysłana na południe z misją, aby zgładzić następcę tronu. Zadanie wydaje się banalne, biorąc pod uwagę, że Ranka to wiedźma krwi, której magia nakazuje jej zabijać. Jednak...Data dostępności:
Takie tam babskie zapiski – audiobook
Monika Hołyk Arora
Prawdziwe życie zaczyna się po trzydziestce! Poznaj szalone pomysły i skrywane skrzętnie tajemnice autorki wyjątkowego pamiętnika. To zaskakująca opowieść o wielkich przyjaźniach, a czasem jeszcze większych zawodach, także tych miłosnych. Jak wygląda codzienność młodej kobiety, która wciąż szuka swojego miejsca na ziemi? „Takie tam babskie zapiski" zapewnią Ci sporą dawkę śmiechu, czułości i wzruszenia....Data dostępności:
Data publikacji:
Zdrowe dziecko? Naturalnie! – ebook
Katarzyna Pinkosz
Medycyna XXI wieku zgodna z naturą Łagodna, bezpieczna, sprawdzona Zdrowe dziecko? Naturalnie! TYLKO NATURALNIE! Nowatorski poradnik zdrowia dla nowoczesnych rodziców. Sześcioro najwyższej klasy ekspertów – specjalistów pediatrii, immunologii, kardiologii, rehabilitacji i ziołolecznictwa odpowiada na dociekliwe pytania dziennikarki nagradzanej wielokrotnie za książki o tematyce medycznej....Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji:
Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
Iwona Lupa-Wójcik
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...Data dostępności: