modul
Liczba pozycji: 3
Microsoft Office 2019 oraz 365 od podstaw – ebook
Krzysztof Wołk
Niniejsza książka stanowi praktyczny przewodnik po Microsoft Office 2019 oraz 365. Jest to poradnik nie tylko dla początkujących użytkowników, lecz także dla tych doświadczonych, pragnących szybko i w przyjazny sposób poznać funkcje pakietu biurowego firmy Microsoft. Prezentuje ona w sposób praktyczny najważniejsze funkcje i możliwości pakietu. Poza niezbędną teorią zawiera także szczegółowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Drzewo kampanii wyborczej 2.0, czyli jak wygrać wybory – ebook
Sergiusz Trzeciak
Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy. W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook
Lechosław Garbarski Magdalena Krzyżanowska
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...Data dostępności:
Data publikacji: