motywowania
Liczba pozycji: 5
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Michał Wręga Jan Mądry Andrzej Niemczyk Anna Niemczyk
Wszystko, co powinniście wiedzieć o motywowaniu i... jeszcze więcej Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: „No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz”. „Podły krwiopijco” - jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Podróże do wnętrza siebie – audiobook
Joe Vitale
Kim tak naprawdę jest Dr. Joe Vitale? Joe Vitale to z pozoru niepozorny człowiek o dobrodusznej twarzy, sprawiający wrażenie skrępowanego szumem, jaki wokół niego panuje, przy jednoczesnym wielkim z niego zadowoleniu. Skromny, spokojny, cierpliwy. A przede wszystkim — magiczny. Jest żywym przykładem działania Prawa Przyciągania. Pomimo że sam doświadczył losu bezdomnego, przyciągnął do siebie to,...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie – audiobook
Barbara Oakley Olav Schewe
We współczesnym świecie umiejętność efektywnego uczenia się jest niezwykle istotna. Proces edukacji nie kończy się na otrzymaniu świadectwa czy dyplomu ukończenia szkoły - chcesz czy nie chcesz, musisz się uczyć przez całe życie. Gorzej, jeśli nie umiesz skutecznie przyswajać wiedzy. W efekcie odkładasz naukę w nieskończoność, a gdy się już zmusisz do otwarcia podręcznika, bardzo szybko dopada Cię...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa ludzkiej natury – audiobook
Robert Greene
Niejednokrotnie na swojej drodze spotykamy osoby, które stwarzają problemy i utrudniają życie. Mogą to być szefowie, podwładni, przyjaciele, znajomi. Najczęściej są mistrzami gry na emocjach, wydają się czarujący i pełni świetnych pomysłów. Dopiero po czasie okazuje się, że to psychopatyczne jednostki, które myślą tylko o sobie i swoich korzyściach, ewentualnie szkodzą innym, nawet jeśli nic dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: