mp3
Liczba pozycji: 9
Jak mówić, ... Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły mp3 download – audiobook
Adele Faber Elaine Mazlish
Bestseller o wychowaniu w wersji audio. Praktyczne ćwiczenia i wskazówki ułatwiające opanowanie sztuki komunikowania się z dziećmi (i nie tylko z nimi) sprawiają, że audiobook jest przeznaczony dla każdego, kto chciałby lepiej rozumieć i mądrzej kochać dzieci oraz być przez nie kochanym i rozumianym. Czyta Paulina Holtz.Data dostępności:
Data publikacji:
Factfulness MP3 – audiobook
Hans Rosling Ola Rosling Anna Rosling-Rönnlund
Ile dziewcząt kończy szkołę podstawową w krajach o niskich dochodach? Jaka jest obecnie średnia długość życia? To pytania stawia autor, szwedzki profesor zdrowia publicznego i dyrektor Fundacji Gapminder, Hans Rosling. Dowodzi, że większość wykształconych ludzi, a nawet wybitnych naukowców – udziela złej odpowiedzi. Autor w zajmujący sposób wyjaśnia to zjawisko, opisując instynkty, które zakłócają...Data dostępności:
Data publikacji:
Pułapki myślenia MP3 – audiobook
Daniel Kahneman
Przełomowa książka o działaniu ludzkiego umysłu tym razem w wersji do słuchania. Czy ludzie są świadomymi autorami własnych wyborów i osądów? Czy mogą ufać własnemu myśleniu, zwłaszcza temu szybkiemu – intuicyjnemu i emocjonalnemu? Rozważniej jest na pewno zdać się na myślenie wolne, analityczne. A mimo to trudno uniknąć „pułapek myślenia”. Przytrafia się to nawet ekonomistom i nie sprzyja podejmowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych – audiobook
Grzegorz Nakonieczny Marek Stączek
Praktyczne sugestie dotyczące tego, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w pracy. Trafna diagnoza - jak człowiek funkcjonuje w konflikcie, wiele celnych obserwacji. To wszystko znajdziesz w treści tego audiobooka. Zawartość: 01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45) 02 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - soma i psyche.mp3 (20:35) 03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie - autystyczna...Data dostępności:
Data publikacji:
Winning Znaczy zwyciężać – audiobook
Jack Welch Suzy Welch
Bestsellerowa książka Jacka Welcha dostępna także w formie audiobooka (mp3). Gdy rozmawiasz z J. Welchem o zarządzaniu, pomieszczenie wypełnia się jego pasją i energią. Podobne doświadczenie przynosi czytanie „Winning”. Nie potrzeba już żadnej innej książki o zarządzaniu mówi wielki Warren E. Buffet. A Bill Gates dodaje: Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu – od absolwentów college’ów po dyrektorów...Data dostępności:
Data publikacji:
Autohipnoza świadoma i nieświadoma – ebook
Andrzej Kaczorowski
Autor, doświadczony hipnolog i doktor medycyny naturalnej dzieli się z tobą wiedzą o autohipnozie. Informacja zawarte w książce pomogą ci wykorzystać tę technikę oddziaływania na podświadomość w celu uleczenia duszy i ciała. Użyjesz swoich naturalnych zdolności do autohipnozy, aby odzyskać spokój ducha, a nawet pozbyć się nałogów. Nauczysz się harmonizacji czakr i zapobiegać wielu schorzeniom. Książkę...Data dostępności:
Data publikacji:
Szybko, coraz szybciej – audiobook
Azeem Azhar
Pytanie, czy (lub: jak szybko) sztuczna inteligencja przejmie kontrolę nad naszą cywilizacją, coraz częściej na poważnie zaprząta nam głowy. Oto jedna z najlepszych książek na ten temat, jakie w ostatnich latach ukazały się na świecie. Azeem Azhar, brytyjski przedsiębiorca, publicysta i twórca platformy Exponential View, bez ogródek opisuje przepaść pomiędzy rozwojem nowych technologii, a ludzką...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie ufaj swojej intuicji – audiobook
Seth Stephens-Davidowitz
Co nam w duszy gra? I dlaczego zwykle gra fałszywie? Autor bestsellera Wszyscy kłamią powraca, by pomóc nam żyć lepiej, bardziej efektywnie i szczęśliwie w świecie rządzonym przez big data. Decyzje są trudne, zwłaszcza te ważne, dotyczące przyszłości, osobistego szczęścia, związków i kariery. Zanim je podejmiemy, konsultujemy się z przyjaciółmi i rodziną, szukamy odpowiedzi na forach internetowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: