multimedia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym...
Data dostępności:
- Editors: Barbara Kirshenblatt-Gimblett, Antony Polonsky Publisher: POLIN Museum of the History of Polish Jews This lavish volume accompanies POLIN Museum's Core Exhibition. Essays by leading scholars elaborate on the history of Polish Jews presented in the Core Exhibition, a story of 1000 years. Each essay is richly illustrated with the documents, images, and objects shown in the exhibition, some of...
Data dostępności:
- Publikacja Zarządzanie rozwojem szkoły zawiera omówienie wszystkich obligatoryjnych zmian, jakie nakłada na szkoły nowa reforma prawa oświatowego. Książka ma na celu pokazanie korzyści, jakie można zyskać, wprowadzając obowiązujące zmiany w sposób celowy i zorientowany na rozwój. W publikacji omówiono m.in.: korzyści związane z wdrażaniem w szkołach rozwiązań wymaganych przez reformę programową...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja zbiorowa pt. "Kultura ludowa źródłem działań artystycznych, badawczych i naukowych" pod redakcją Magdaleny Szyndler skierowana jest zarówno do badaczy zorientowanych naukowo, jak i do miłośników-amatorów folkloru na różnych jego płaszczyznach. Książka została podzielona na trzy części: część I – "Folklor w literaturze i edukacji", część II – "Sztuki plastyczne i multimedia – inspiracje"...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie




