muzyk
Liczba pozycji: 4
Grafomozaiki Twórcze zabawy grafomotoryczne doskonalące funkcje percepcyjno-motoryczne – książka
Katarzyna Chrąściel Elżbieta Muzyk
Zadania zawarte w niniejszej książce mają na celu pobudzanie rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych. Ćwiczenia skonstruowano w taki sposób, by usprawniać jednocześnie motorykę małą, percepcję wzrokową, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację w przestrzeni oraz koncentrację uwagi. Ponadto dziecko, wykonując wieloetapowe zadania, uczy się cierpliwości i wytrwałości. Rozwija również...Data dostępności:
Cena: 13,86 zł
14,90 złWarsztat pisarski badacza – książka
Howard S. Becker
Siedzenie przy biurku, przed czystą kartką papieru lub pustym dokumentem w laptopie dla wielu osób może być prawdziwą gehenną. Poprawiane po raz setny pierwsze zdanie wydaje się ciągle brzmieć niedoskonale. Termin oddania pracy zbliża się niepokojąco, a proces przelewania myśli na papier trwa coraz dłużej i wymaga ogromnego wysiłku. Nie musi tak być! – przekonuje Howard S. Becker – przedstawiając bezpretensjonalny...Data dostępności:
Cena: 45,57 zł
49,00 złInternet ludzi – książka
Robert Kozielski Andrzej Olsztyński Tomasz Sroczyński
Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. Zmienia się świat, w którym funkcjonujemy. Sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, blockchain, machine learning, druk 3D, big data i inne wymuszają potrzebę zmiany, dostosowania się, a tym samym poszukiwania nowych koncepcji i metod konkurowania. Idee organizacji wirtualnych, turkusowych...Data dostępności:
Cena: 45,57 zł
49,00 złOni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny – książka
Piotr Marecki Tadeusz Cieślewicz
Obecnie, gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawalnych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dzisiaj? Po świecie komputerów 8 bitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają...Data dostępności:
Cena: 41,85 zł
45,00 zł