mysl
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 8
- Książka Napoleona Hilla tłumaczona na wiele języków i wydawana w milionowych nakładach w wielu krajach świata, stała się niekwestionowanym, klasycznym dziełem literatury motywacyjnej. Zawarte w niej zalecenia zachowują nadal swą aktualność i świeżość, a moc ich oddziaływania jest dziś równie nieodparta, jak w okresie, gdy zostały przez Hilla sformułowane. Jej kwintesencja została nagrana i zawiera...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Myśl jak inwestor. Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiele osób, które rozpoczyna swoją drogę w biznesie sieciowym na Instagramie popełnia mnóstwo błędów. W efekcie wpadają w zwątpienie, czy w ogóle się do tego nadają. Autorka też należała do tej grupy. Dziś jest już po drugiej stronie. Przetrwała niełatwą drogę na szczyt i nie tylko osiągnęła sukces, ale go utrzymuje, idąc nieustannie naprzód. Obecnie 90% partnerów i klientów w biznesie pozyskuje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sekretne słowa klucze. Biznes relacji w systemie MLM cz.3 Co daje Ci ten audiobook? Z audiobooka Sekretne słowa klucze dowiesz się jak wielką moc sprawczą mają słowa. Słowa są jak kręgi na wodzie, które zataczając coraz większe koła, urzeczywistniają się w coraz większej przestrzeni. Ta przestrzeń to nasze myśli, które coraz częściej i konkretniej kierują się do realizacji naszego zamierzenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie