na dobre i na złe
Liczba pozycji: 22
Tajemnice pachnidła – ebook
Agata Wasilenko
Książka zainspirowana słynną powieścią Pachnidło Patricka Süskinda i filmem zrealizowanym na jej podstawie. Autorka analizuje proces tworzenia zapachów przez Grenouille’a, objaśnia sekrety języka perfum i opisuje słynne pachnidła. Z książki można się dowiedzieć, jaki jest związek pomiędzy źle dobranymi perfumami a mobbingiem i dlaczego zapach domowego ciasta jest skuteczniejszym afrodyzjakiem od woni...Data dostępności:
Zmowy przetargowe. Najbardziej cierpią uczciwi przedsiębiorcy – ebook
Infor Biznes
"Zmowy przetargowe. Najbardziej cierpią uczciwi przedsiębiorcy Liczba spraw lawinowo narasta. Organy ścigania przykręcają śrubę. Statystyki alarmują: rośnie liczba postępowań dotyczących zmów przetargowych. UOKiK w 2015 r. wszczął 22 postępowania, w 2014 - 15, ale w latach 2011 i 2012 - odpowiednio tylko 3 i 4. W ostatnich trzech latach skokowo wzrosła też liczba postępowań prowadzonych przez policję...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia dziecka – ebook
Paul L. Harris
Każde dziecko posiada jedyny w swoim rodzaju umysł – to przyzna większość rodziców. Ale jak to jest, że potrafi zadawać pytania o rzeczy, które je interesują, formułować swoje opinie i wyciągać wnioski? Czy potrafi osądzić, co jest dobre, a co złe? A jeśli tak, to czy zdarza mu się działać na podstawie swoich niezależnych sądów, nawet jeśli to sprzeczne z jego nawykami? Jak myśli? Jak uczy się słów?...Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół na rynku: Eseje pastoralne – ebook
ks. Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...Data dostępności:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Zniewalające, śmiałe, złe – audiobook
Waldemar Bednaruk
Jeżeli ktoś pragnie wierzyć, że w czasach sarmatów damy były jedynie skromne, nobliwe i cnotliwe, niech nie czyta tej książki! Maria Kazimiera de la Grange d’Arquien poślubia ordynata Zamoyskiego. A że hulaka nie dba o żonę, ta wpada w ramiona... jego sąsiada, czyli Jana Sobieskiego. Agnieszka Machówna, chłopska córka z Kolbuszowej, dorasta tuż koło dóbr Lubomirskich i pragnie żyć jak oni. Nikt...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć Agile Project Management: Równowaga kontroli i elastyczności – ebook
Charles G. Cobb
Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pomaga menedżerom projektów przestawić się na myślenie poza schematami dzięki dogłębnemu przedstawieniu...Data dostępności:
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku – ebook
Jan Krzysztof Solarz
Celem tej monografii naukowej jest zaproponowanie całościowej teorii innowacji unikającej czarno-białego kontrastowania innowacji, ich podziału na dobre, zwiększające produktywność pracy, oraz złe, służące finansjalizacji i zarządzaniu ryzykiem finansowym. Rozdział pierwszy przedstawia ewolucję wglądu w badanie innowacji, od cyklu życia produktu do zarządzanej zmiany społecznej, od instytucji patentu...Data dostępności:
Data publikacji:
Twarze Wotana – audiobook
JACEK MARCZYŃSKI Tomasz Konieczny
Śpiewak operowy o międzynarodowej sławie, Tomasz Konieczny, otwarcie rozmawia ze znawcą operowej materii, Jackiem Marczyńskim. Wartko toczący się wywiad rzeka dotyczy nie tylko kulis powstawania spektakli, przygotowywania się do kolejnych ról, sukcesów na najważniejszych scenach, uroków wielkiego świata, ale i zastawianych przez ten świat pułapek. Jednak w każdej sytuacji należy pozostać prawdziwym...Data dostępności:
Data publikacji:
Fuchy, dzieła, zlecenia: Praca przyszłości czy przyszłość pracy? – ebook
Sarah Kessler
Młodzi przedsiębiorcy powtarzali jak mantrę, że praca przyszłości nie będzie pracą na etacie. Na co komu etat? Nuda, sztywne zasady, posłuszeństwo. Świat nie potrzebował etatu – potrzebował fuchy. (…) Fucha stała się hitem kapitału podwyższonego ryzyka, gorącym tematem na ustach wszystkich oraz gotową odpowiedzią na bolączki współczesnej gospodarki. Z czasem gdy do ogólnej świadomości zaczęły przebijać...Data dostępności: