na dobre i na złe
Liczba pozycji: 18
Tajemnice pachnidła – ebook
Agata Wasilenko
Książka zainspirowana słynną powieścią Pachnidło Patricka Süskinda i filmem zrealizowanym na jej podstawie. Autorka analizuje proces tworzenia zapachów przez Grenouille’a, objaśnia sekrety języka perfum i opisuje słynne pachnidła. Z książki można się dowiedzieć, jaki jest związek pomiędzy źle dobranymi perfumami a mobbingiem i dlaczego zapach domowego ciasta jest skuteczniejszym afrodyzjakiem od woni...Data dostępności:
Moc modlitwy – audiobook
Jan Konior
Życie duchowe to codzienna walka. Widzimy to szczególnie, gdy chcemy się skupić na modlitwie i być tylko dla Boga. Szybko doświadczamy, że nie jesteśmy panami naszych myśli, ale ich odbiorcami, że nasze myśli są tak naprawdę niezależne od nas. Myśli nie są "nasze", gdyż bywają nam podsuwane, a nasza wola nie ma na nie żadnego wpływu. Bywają dobre i złe. Dlatego należy je rozeznawać i odrzucać te, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Zmowy przetargowe. Najbardziej cierpią uczciwi przedsiębiorcy – ebook
Infor Biznes
"Zmowy przetargowe. Najbardziej cierpią uczciwi przedsiębiorcy Liczba spraw lawinowo narasta. Organy ścigania przykręcają śrubę. Statystyki alarmują: rośnie liczba postępowań dotyczących zmów przetargowych. UOKiK w 2015 r. wszczął 22 postępowania, w 2014 - 15, ale w latach 2011 i 2012 - odpowiednio tylko 3 i 4. W ostatnich trzech latach skokowo wzrosła też liczba postępowań prowadzonych przez policję...Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół na rynku: Eseje pastoralne – ebook
ks. Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...Data dostępności:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Teraz albo nigdy – audiobook
Szymon Hołownia
Gdybym miał się pokusić o samoocenę, powiedziałbym pewnie, że jestem genetyczną krzyżówką realisty z optymistą. Gołym okiem widzę, że jest źle. To nie znaczy jednak, że jest beznadziejnie. A skąd! Co zrobić, żeby było dobrze? To, o czym już na tych łamach pisałem. Co najmniej tyle czasu, ile poświęcamy na walkę ze złem, poświęcić na wspieranie dobra. Ile pomyj wylewamy na złych polityków, tyle miodu...Data dostępności:
Data publikacji:
Geografia historyczna – ebook
Feliks Koneczny
Zapomniany esej wielkiego polskiego historyka i historiozofa, napisany w 1906 roku, stanowi o tym, jak nie tylko warunki geograficzne wpływają na społeczeństwo i jego dziedzictwo materialne, ale przede wszystkim jaki wpływ na wykorzystanie tychże warunków ma dominująca na tym obszarze cywilizacja. Przez pryzmat podróży po różnych ziemiach Polski - od Bałtyku na północy po Tatry na południu, od zachodnich...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć Agile Project Management: Równowaga kontroli i elastyczności – ebook
Charles G. Cobb
Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pomaga menedżerom projektów przestawić się na myślenie poza schematami dzięki dogłębnemu przedstawieniu...Data dostępności:
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku – ebook
Jan Krzysztof Solarz
Celem tej monografii naukowej jest zaproponowanie całościowej teorii innowacji unikającej czarno-białego kontrastowania innowacji, ich podziału na dobre, zwiększające produktywność pracy, oraz złe, służące finansjalizacji i zarządzaniu ryzykiem finansowym. Rozdział pierwszy przedstawia ewolucję wglądu w badanie innowacji, od cyklu życia produktu do zarządzanej zmiany społecznej, od instytucji patentu...Data dostępności:
Data publikacji:
Fuchy, dzieła, zlecenia: Praca przyszłości czy przyszłość pracy? – ebook
Sarah Kessler
Młodzi przedsiębiorcy powtarzali jak mantrę, że praca przyszłości nie będzie pracą na etacie. Na co komu etat? Nuda, sztywne zasady, posłuszeństwo. Świat nie potrzebował etatu – potrzebował fuchy. (…) Fucha stała się hitem kapitału podwyższonego ryzyka, gorącym tematem na ustach wszystkich oraz gotową odpowiedzią na bolączki współczesnej gospodarki. Z czasem gdy do ogólnej świadomości zaczęły przebijać...Data dostępności: