na dobre i na złe
Liczba pozycji: 20
Saga o Ludziach Lodu. Góra demonów. Tom XXXXI – audiobook
Margit Sandemo
Nataniel Gard przyszedł na świat jako wybrany. Miał zostać wodzem Ludzi Lodu w ich walce ze złym przodkiem, a jego najbliższymi pomocnikami były Tova Brink i Ellen Skogsrud. Żeby jednak pokonać Tengela Złego, trzeba mu przeciwstawić wszelkie siły, jakie tylko uda się pozyskać. Ludzie Lodu spotykają się w Górze Demonów, gdzie wiele spraw zostanie wyjaśnionych i gdzie podejmie się wiele decyzji - na...Data dostępności:
Data publikacji:
Zmowy przetargowe. Najbardziej cierpią uczciwi przedsiębiorcy – ebook
Infor Biznes
"Zmowy przetargowe. Najbardziej cierpią uczciwi przedsiębiorcy Liczba spraw lawinowo narasta. Organy ścigania przykręcają śrubę. Statystyki alarmują: rośnie liczba postępowań dotyczących zmów przetargowych. UOKiK w 2015 r. wszczął 22 postępowania, w 2014 - 15, ale w latach 2011 i 2012 - odpowiednio tylko 3 i 4. W ostatnich trzech latach skokowo wzrosła też liczba postępowań prowadzonych przez policję...Data dostępności:
Data publikacji:
Kropla magii – audiobook
Oliwia Tybulewicz
Bywa, że jedno błahe wydarzenie potrafi zaważyć na całym życiu – zmienić wszystko na dobre lub na złe. Ale czy na pewno? Może determinacja i upór czasem wystarczą, by pokonać przeszkody na pierwszy rzut oka niemożliwe do sforsowania? Wioletta wiedzie dość niezwykłą egzystencję, pracując jako kelnerka w pubie dla istot nadprzyrodzonych. Jednak jej życie jest niekompletne i wyraźnie czuje, że czegoś...Data dostępności:
Data publikacji:
Kościół na rynku: Eseje pastoralne – ebook
ks. Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani...Data dostępności:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Życie, wszechświat i cała reszta – audiobook
Douglas Adams
TRZECIA CZĘŚĆ TRYLOGII W PIĘCIU CZĘŚCIACH Latanie to sztuka, a raczej sztuczka – tak twierdzi przewodnik „Autostopem przez Galaktykę”. Dowcip polega na tym, by nauczyć się rzucać na ziemię i nie trafić w nią. Z lotu ptaka wiele problemów i niebezpieczeństw wygląda całkiem inaczej – zwłaszcza życie, wszechświat i cała reszta. Autor: Douglas Adams (1952–2001) Urodził się w Cambridge, kształcił...Data dostępności:
Data publikacji:
Restauracja na końcu wszechświata – audiobook
Douglas Adams
DRUGA CZĘŚĆ TRYLOGII W PIĘCIU CZĘŚCIACH Kiedy zostaną rozwiązane wszystkie problemy dotyczące przestrzeni, czasu, materii oraz istoty życia, pozostanie pytanie: „Gdzie jest najlepsza kuchnia?”. Restauracja na końcu wszechświata oferuje niepowtarzalne wrażenia gastronomiczne, zwłaszcza że nie ma się co martwić o dzień jutrzejszy. Autor: Douglas Adams (1952–2001) Urodził się w Cambridge,...Data dostępności:
Data publikacji:
W zasadzie niegroźna – audiobook
Douglas Adams
PIĄTA CZĘŚĆ TRYLOGII W PIĘCIU CZĘŚCIACH Łatwo się zniechęcić, gdy twoja planeta została zniszczona z powodu niepotrzebnej międzygalaktycznej obwodnicy, kobieta, którą kochasz, zniknęła wskutek nieporozumienia związanego z naturą czasoprzestrzeni, statek kosmiczny, którym podróżujesz, rozbił się na odległej planecie, a jedyne, co ci zostało, to umiejętność robienia kanapek. Jednak zamiast zniechęcić...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć Agile Project Management: Równowaga kontroli i elastyczności – ebook
Charles G. Cobb
Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pomaga menedżerom projektów przestawić się na myślenie poza schematami dzięki dogłębnemu przedstawieniu...Data dostępności:
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku – ebook
Jan Krzysztof Solarz
Celem tej monografii naukowej jest zaproponowanie całościowej teorii innowacji unikającej czarno-białego kontrastowania innowacji, ich podziału na dobre, zwiększające produktywność pracy, oraz złe, służące finansjalizacji i zarządzaniu ryzykiem finansowym. Rozdział pierwszy przedstawia ewolucję wglądu w badanie innowacji, od cyklu życia produktu do zarządzanej zmiany społecznej, od instytucji patentu...Data dostępności:
Data publikacji: