najpopularniejsze
Liczba pozycji: 5
Bajki – ebook
Jean de La Fontaine
Najpopularniejsze bajki jednego z najsłynniejszych twórców klasycyzmu francuskiego, przedstawiające w znakomity sposób ułomności natury ludzkiej, naszą prostotę i naiwność. Napisane w eleganckim, komicznym stylu, z całym bogactwem archetypów.Data dostępności:
Data publikacji:
Poznaję przyrodę. Zwierzęta Polski – ebook
Opracowanie zbiorowe
Polska to miejsce, w którym mieszka wiele gatunków zwierząt, w tym łosie, wydry, bociany, zaskrońce czy biedronki. Z książki Poznaję przyrodę dowiesz się, jak wyglądają, co jedzą i jakie mają zwyczaje najpopularniejsze zwierzęta w naszym kraju.Data dostępności:
Data publikacji:
Fakt, nie mit – ebook
Aleksandra Stanisławska Piotr Stanisławski
Autorzy jednego z najpopularniejszych fanpejdży naukowych (Crazy Nauka) – Piotr i Ola Stanisławscy – w lekki i pełen humoru sposób rozbierają na części pierwsze najpopularniejsze mity związane z nauką. Sprawdzają, jakie błędy się w nich kryją i dlaczego tak wielu ludzi, wbrew twardym danym, wciąż w nie wierzy. Wyposażają czytelnika w zestaw narzędzi, dzięki którym można dostrzec słabe punkty pseudonaukowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Baśnie i opowieści – ebook
HANS CHRISTIAN ANDERSEN
Zbiór ponad 40 baśni i opowieści Hansa Christiana Andersena, stanowiących klasykę światowej literatury dziecięcej. W zbiorze zamieszczono najpopularniejsze baśnie, jak np. „Brzydkie Kaczątko”, „Dzikie łabędzie”, „Calineczka”, „Królowa Śniegu” i „Mała Syrena”, a także wiele innych nieco mniej popularnych utworów. Każdy przekaże najmłodszym czytelnikom ważne prawdy moralne, wzruszy, zadziwi, a czasem...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji: