nieznajomych
Liczba pozycji: 4
Do zobaczenia na Wenus – ebook
Zuzanna Byczek
Wzruszająca, emocjonalna podróż w poszukiwaniu odpowiedzi na trudne pytania i jednocześnie piękna, bolesna opowieść o sile uczuć w obliczu ciężkiej choroby. Dwoje nastolatków wybiera się w podróż do Hiszpanii, by poznać znaczenie miłości, śmierci i wszystkiego, co pomiędzy. Idealna lektura dla fanów książek Nicoli Yoon i Johna Greena oraz wszystkich, którzy pokochali film „Trzy kroki od siebie”. Mia...Data dostępności:
Data publikacji:
Hidden Feelings – ebook
Katarzyna Małecka
W szkole udawali nieznajomych. Poza nią stali się dla siebie wszystkim. Maeve Cunningham wiodła spokojne, szczęśliwe życie, nie spodziewając się nadchodzącej katastrofy. Nagła decyzja matki o rozwodzie oraz przeprowadzce do Conway była dla dziewczyny niczym cios w serce. Z dnia na dzień musiała zostawić ukochane Seattle, znajomych oraz rodzinny dom, by zacząć od nowa w mieście, o którym nic nie wiedziała. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Daj się lubić. Na chwilę lub na zawsze – audiobook
Jack Schafer Marvin Karlins
Były agent FBI, specjalizujący się w analizie zachowań, rekruter szpiegów i psycholog radzi jak zdobyć zaufanie obcych ludzi, odczytać ich emocje i odgadnąć zamiary. Przełącz przysłowiowy guzik w głowach swoich rozmówców i zmień ich podejście do siebie. Książka Daj się lubić dostarczy ci narzędzi potrzebnych do zdobycia sympatii, niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wrażenie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...Data dostępności:
Data publikacji: