nowe media
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 14
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od 21 czerwca 2017 r. obowiązuje ustawa z 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym. Prezentowana publikacja zawiera treść ustawy wraz z komentarzem doktora nauk ekonomicznych Andre Helina , prezesa zarządu BDO, doradcy, wykładowcy, autora licznych podręczników i publikacji dotyczących rachunkowości. Ustawa uchyla dotychczas obowiązujące przepisy oraz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość trendów i wdrażanie nowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kryptowaluty? Wciąż o nich głośno. Ale czym są? Jak działają? Czy to pieniądz przyszłości? Narzędzie spekulantów? Obietnica szybkiego i łatwego zysku? Napompowana bańka? Kamień milowy rozwoju cywilizacji? Już za chwilę samodzielnie odpowiecie na powyższe pytania, bo wreszcie zrozumiecie, czym w rzeczywistości są kryptowaluty i stale wspominany w ich kontekście blockchain. W fascynującą podróż...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Kobieta liderka. Kim jest? I co sprawia, że potrafi pociągnąć za sobą tłumy? Umiejętność słuchania, przebojowość, asertywność, pewność siebie, wytrwałość, determinacja, umiejętność podejmowania szybkich decyzji. To cechy, które z pewnością charakteryzują prawdziwe liderki. To kobiety, które do stylu zarządzania firmą wnoszą kompetencje skutecznej komunikacji, efektywnego budowania relacji i merytorycznego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Factfulness: nawyk wygłaszania opinii w oparciu o niepodważalne fakty. Kiedy ktoś zadaje nam proste pytania na temat światowych trendów – np. jaki procent światowej populacji żyje w biedzie; dlaczego liczba ludności na świecie rośnie; jaki procent dziewcząt kończy szkołę podstawową – zwykle udzielamy błędnych odpowiedzi. I to do tego stopnia, że szympans, który wybiera je losowo, uzyskuje lepszy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli chcesz zamówić tę publikację w wersji tradycyjnej (produkt fizyczny w cenie 49 zł + koszt wysyłki), złóż zamówienie telefonicznie pod numerem +48 22 343 38 52 (jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00). Wyjątkowy praktyczny poradnik o rewolucyjnej reformie planowania przestrzennego. Zmiany wywracają porządek znany od 2003 r., czyli od uchwalenia ustawy o planowaniu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sztuczna inteligencja, przemysł 4.0, gospodarka cyrkularna, powstające i znikające zawody, innowacyjne modele biznesowe, nowe produkty inwestycyjne, media społecznościowe oraz inne trendy gospodarcze powodują, że zarówno sami przedsiębiorcy, jak i pracownicy oraz klienci czują się zagubieni. Nierzadko stają przed dylematami moralnymi, z jakimi nikt wcześniej się nie mierzył. Szukają etycznych podpowiedzi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- We współczesnym świecie żyją przedstawiciele sześciu pokoleń: - cichego pokolenia, urodzeni w latach 1925–1945; - baby boomersów, urodzeni w latach 1946–1964; - pokolenia X, urodzeni w latach 1965–1979; - milenialsów (pokolenia Y), urodzeni a latach 1980–1994; - pokolenia Z, urodzeni w latach 1995–2012; - oraz jeszcze nienazwanych kohort, urodzonych po roku 2012. Mają oni bardzo różne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Od dawna jestem fanem Korporacyjnych Rebeliantów, a niniejsza książka ujmuje istotę ich mądrości. Autorzy prezentują rzeczową, praktyczną i dającą do myślenia perspektywę patrzenia na świat pracy. Daniel Pink , autor książek Kiedy i Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację Rzucaj wyzwanie przyjętym prawdom – to moje powracające motto i to jest właśnie to, co robią Korporacyjni Rebelianci!...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie