nowi

Liczba pozycji: 4
  • Savoir-vivre w pracy. Poradnik dla dyrektorów – ebook
    CENA NEXTO
    Gafy, wpadki, faux pas... Co to jest dress code i czemu ma służyć? Grupa nauczycieli, gość z zagranicy, nowi znajomi podczas przyjęcia... Dyrektor powinien wiedzieć, jak się zachować - kiedy podać rękę, wręczyć wizytówkę czy pójść przodem. W e-booku „Savoir-vivre w pracy” znajdą Państwo wiele ciekawych i przydatnych porad dotyczących savoir-vivre, które w praktyce będzie mógł wykorzystać każdy dyrektor...

    Data dostępności:

    Cena: 36,54 zł 40,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,45 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani. Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,01 zł 38,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani. Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach:...

    Data dostępności:

    Cena: 35,01 zł 38,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak zatrzymać klientów? – ebooki
    CENA NEXTO
    Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu? Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,65 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI