o czym
Liczba pozycji: 126
O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą – e-wydanie – 9/2024
Twoje zdrowie w Twoich rękach O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą to miesięcznik wydawany na licencji bestsellerowego w Anglii, USA i Australii poradnika medycznego „What Doctors Don’t Tell You”. Pismo nie tylko ujawnia niedociągnięcia i ograniczenia medycyny oficjalnej, ale również podaje szereg alternatywnych metod leczenia. Wielką zaletą magazynu jest prezentowanie poważnej wiedzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 11,31 zł
Opinie o produkcie11,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,31 zł- Dostęp online PDF
Miłość utkana nicią manipulacji. Czym jest bezwarunkowa miłość, a czym zaborcza? Czym jest motywacja? Czym jest motywacja? Cz.7. – audiobook
dr Renata Zarzycka
Niekiedy w związku partnerskim bądź w relacji rodzinnej, możemy usłyszeć podobne słowa, jak: „Jeśli zrobisz tak jak chcę to pokocham Cię” lub „to może Cię będę kochać nadal” lub „Jeśli zachowasz się kulturalnie podczas czasu separacji i rozwodu, to może zostaniemy nadal przyjaciółmi”, albo „Udowodnij mi, że mnie kochasz”. W takiej relacji wciąż jedna osoba ma ciągłe żądania, roszczenia a druga stara...Data dostępności:
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Grzegorz Kubera
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Sakwy na obcasach – ebook
Katarzyna Niedzielska
Dlaczego dziewczyny mają łatwiej w czasie podróży? Jak działa Rosyjska Myśl Techniczna? Jakie duchy żyją na stepie? Czym nie popijać bimbru? I co ma Michael Jackson wspólnego z matrioszką? „Sakwy na obcasach” to opowieść o kobiecej wyprawie rowerowej dookoła Półwyspu Krymskiego. Dwie dziewczyny, cztery tygodnie podróży, ponad 1200 kilometrów. Zapraszam was do wspólnej podróży przez drogi widmo, jednostki...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwój potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym – ebook
Leszek Kozioł
W tej książce podjęto próbę określenia istoty, struktury i praktycznego zarządzania potencjałem pracy (kompetencjami) w przedsiębiorstwie turystycznym. Podano również metodykę diagnozowania i doskonalenia potencjału pracy, przy czym nacisk położono na opis metod i technik pomocnych w owym zarządzaniu. Ze względu na doniosłość tej problematyki, jak i jej silne związki z ogólną strategią firmy zarządzanie...Data dostępności:
Kryptowaluty dla zabieganych – audiobook
Michał Zajda
Kryptowaluty? Wciąż o nich głośno. Ale czym są? Jak działają? Czy to pieniądz przyszłości? Narzędzie spekulantów? Obietnica szybkiego i łatwego zysku? Napompowana bańka? Kamień milowy rozwoju cywilizacji? Już za chwilę samodzielnie odpowiecie na powyższe pytania, bo wreszcie zrozumiecie, czym w rzeczywistości są kryptowaluty i stale wspominany w ich kontekście blockchain. W fascynującą podróż...Data dostępności:
Data publikacji:
Rak duszy. O alkoholizmie – audiobook
Ewa Woydyłło
Kompendium wiedzy o uzależnieniach Książka podsumowuje wieloletnie doświadczenia autorki w leczeniu uzależnień. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne informacje o tym, czym jest uzależnienie oraz porady, jak z nim walczyć przy pomocy ruchu AA i jak żyć z uzależnionym. Po raz pierwszy w swojej książce, Ewa Woydyłło opowiada o tym, jak będąc już dojrzałą kobietą, skończyła psychologię i zdobyła nowy...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cham niezbuntowany – audiobook
Rafał Ziemkiewicz
Polakom cholernie brak dziś poczucia godności. Jesteśmy tu od tysiąca lat. Stworzyliśmy państwo, do którego ze wszystkich stron świata, z zachodu, wschodu i południa, ciągnęli ludzie, jak do ziemi obiecanej. A teraz byle łajza z Holandii czy Luksemburga pozwala sobie traktować nas jak małpy, które ledwo co zlazły z drzewa?! Stawiać nas do pionu, pouczać, wychowywać obietnicami szklanych paciorków...Data dostępności:
Data publikacji: