obecnosci
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- W szybko rozwijającej się branży, w której innowacja spotyka się z tradycją, „Threads of Success” jest ostatecznym przewodnikiem dla przedsiębiorców modowych i profesjonalistów z branży, którzy dążą do wyrzeźbienia trwałej obecności w konkurencyjnym świecie mody i tekstyliów. Książka autorstwa Isabelli Marie Reynolds, znanej pionierki w dziedzinie zrównoważonej mody i lidera w dziedzinie etycznych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po wielu latach obecności w świecie biznesowym Lean Management nie jest już czymś zarezerwowanym wyłącznie dla wąskiego grona producentów sektora motoryzacyjnego. Dziś stosowany jest regularnie i z sukcesem w różnych branżach, również poza produkcją. O lean się pisze, o lean się mówi, lean się stosuje! Jak to jednak zwykle bywa ze zjawiskami popularnymi, coraz większa liczba osób na temat lean...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Traktat z Lizbony wprowadził wiele zmian do funkcjonowania Unii Europejskiej. W ich wyniku instytucja ta de iure uzyskała status organizacji międzynarodowej, de facto wykracza jednak poza klasyczną jej definicję. Łączy w sobie elementy organizacji międzynarodowej, w ramach której zachodzą procesy ponadnarodowego oraz międzyrządowego zarządzania. Cechy te, pomimo założeń reformy lizbońskiej o uczynieniu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Z profesorem Grzegorzem W. Kołodko rozmawia profesor Paweł Kozłowski. Prawda w oczy! Po bestsellerowej trylogii: „Wędrujący świat”, „Świat na wyciągnięcie myśli” i „Dokąd zmierza świat”, wybitny ekonomista, profesor Grzegorz W. Kołodko, zaskakuje czytelników niezwykłą, szczerą opowieścią o swojej własnej historii – historii ściśle związanej z polską transformacją i towarzyszącymi jej reformami, a...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Charles Koch przypisuje ogromny sukces wypracowanej przez siebie filozofii zarządzania opartego na zasadach rynkowych, Market-Based Management (MBM), którą opisuje w swojej książce. To sprawia, że publikacja ta powinna zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków zarządzania, a zwłaszcza ambitnych przedsiębiorców. Opisywane przez Kocha metody to bardzo humanistyczne reguły, których stosowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie