obraz
Liczba pozycji: 73
Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej – ebook
Joanna Ginter
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających...Data dostępności:
Obraz społeczno-gospodarczy gmin województwa świętokrzyskiego – ebook
Andrzej Pawlik Paweł Dziekański
Celem publikacji jest włączenie się w dyskurs naukowy związany z problematyką oceny działalności gmin za pomocą miar ekonomicznych i przedstawienie rankingu ich rozwoju. Książka składa się z dziesięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono wielowymiarowość obszaru działania gmin, w drugim metodę budowy rankingu, w trzecim województwo świętokrzyskie, w kolejnym finanse jako element kształtujący...Data dostępności:
Rynek książki w Polsce 2014. Who is who – ebook
Piotr Dobrołęcki Ewa Tenderenda-Ożóg
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach.Data dostępności:
Data publikacji:
Tron we krwi. Sekrety polityki Kremla – ebook
Grzegorz Kuczyński
Nikodem Dyzma czy Frank Underwood? Bystry umysł z przebłyskami geniuszu czy niesamowity fart i korzystanie z okazji? Jeśli ktoś szuka odpowiedzi na to pytanie, to być może znajdzie ją w tej książce. Nie jest to zwyczajna biografia Putina. To również obraz mechanizmów władzy, jakimi posługuje się wieloletni przywódca tego państwa.Data dostępności:
Data publikacji:
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Wydanie II – ebook
Grzegorz Radłowski
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą długotrwałych badań metodami jakościowymi, głównie w oparciu o metodę teorii ugruntowanej stosowanej dość rzadko w badaniach nad zarządzaniem. W wyniku prowadzonych...Data dostępności:
Data publikacji:
Między ewolucją a rewolucją - w poszukiwaniu strategii energetycznej Tom 1 – ebook
Przyszłość energetyki ma kluczowe znaczenie dla wszystkich. Dalszy jej rozwój, a precyzyjniej kierunki, w których będzie on postępował, ma przemożny wpływ na to, co będzie działo się w świecie przez kolejne dekady. Dotyczy to każdej sfery życia społecznego - od politycznej począwszy, a na kulturowej skończywszy. Obraz szeroko pojętego "jutra" kształtowany jest doborem technologii, która znajdzie się...Data dostępności:
Rola sektora publicznego w okresie kryzysu – ebook
Stanisław Piątek
Publikacja jest pokłosiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, której celem było omówienie roli, jaką powinien odgrywać sektor publiczny, w szczególności publiczne instytucje gospodarcze i finansowe, w przezwyciężaniu kryzysu z perspektywy nauk ekonomicznych, nauk o zarządzaniu i nauk prawnych. Zaprezentowane materiały składają się na wielowątkowy,...Data dostępności:
Służba bezpieczeństwa i higieny pracy. Jakość. Profesjonalizm. Wyzwania. – ebook
Małgorzata Lotko
Nakładem Instytutu Naukowo-Wydawniczego "SPATIUM" ukazała się książka autorstwa prof. Małgorzaty Lotko „Służba bezpieczeństwa i higieny pracy. Jakość. Wyzwania. Profesjonalizm”. W monografii, na bazie badania przeprowadzonego wśród 44 pracowników służby bhp, autorka starała się dać odpowiedź na pytania: (1) jak pracownicy tej służby definiują jakość bezpieczeństwa pracy, (2) jakie są kluczowe elementy...Data dostępności:
Rynek ksiązki w Polsce 2016. Who is who – ebook
Ewa Tenderenda-Ożóg Piotr Dobrołęcki
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. W obecnej edycji "Who is who" zawarliśmy biogramy ponad 700 osób z szeroko rozumianej branży książkowej, od producentów papieru, przez jego dystrybutorów, poligrafów, wydawców i hurtowników po księgarzy i bibliotekarzy, uwzględniając też agentów literackich...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji: