obraz
Liczba pozycji: 76
Rynek książki w Polsce 2014. Who is who – ebook
Piotr Dobrołęcki Ewa Tenderenda-Ożóg
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach.Data dostępności:
Data publikacji:
Tron we krwi. Sekrety polityki Kremla – ebook
Grzegorz Kuczyński
Nikodem Dyzma czy Frank Underwood? Bystry umysł z przebłyskami geniuszu czy niesamowity fart i korzystanie z okazji? Jeśli ktoś szuka odpowiedzi na to pytanie, to być może znajdzie ją w tej książce. Nie jest to zwyczajna biografia Putina. To również obraz mechanizmów władzy, jakimi posługuje się wieloletni przywódca tego państwa.Data dostępności:
Data publikacji:
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży. Wydanie II – ebook
Grzegorz Radłowski
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą długotrwałych badań metodami jakościowymi, głównie w oparciu o metodę teorii ugruntowanej stosowanej dość rzadko w badaniach nad zarządzaniem. W wyniku prowadzonych...Data dostępności:
Data publikacji:
Za wszelką cenę – audiobook
Niewyparzona Pudernica
Iza – trzydziestosześcioletnia fryzjerka i aspirująca influencerka – wiedzie na pozór szczęśliwe życie gdzieś w niewielkim mieście na wschodzie Polski. Swoją sielankową codziennością dzieli się z licznymi obserwatorami na Instagramie. Prawda jest zgoła inna. Smutny obraz współczesnego świata, gdzie gra pozorów jest ważniejsza niż prawdziwe życie. A może warto poszukać głębiej? Może Iza to tak naprawdę...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce – audiobook
Grażyna Białopiotrowicz
Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy....Data dostępności:
Data publikacji:
Jechać, nie jechać? Tom III. 42 kraje i kierunki – audiobook
Pablo
Przewodniko-ranking tom III Kolejna część książki podróżniczej, będącej wielowymiarowym, niekonwencjonalnym, dogłębnie przemyślanym rankingiem miejsc, do których warto lub nie warto się wybrać. „Jechać, nie jechać?” jest nie tylko niezbędnym źródłem informacji dla potencjalnych podróżników i turystów, to obraz świata widziany oczami jego autora - Pabla - pełny przemyśleń, opowieści z życia...Data dostępności:
Data publikacji:
Lutherapy - zbuduj naturalne poczucie wartości – audiobook
Sławomir Luter
Lutherapy – Jak Zbudować Poczucie Wartości Odkryj, jak zbudować nową tożsamość i obraz siebie – pełen siły, pewności siebie, wysokiej samooceny, oraz silnego poczucia własnej wartości. Być może i Ty masz ogromne problemy z poczuciem własnej wartości. Wpływa to bezpośrednio na każdy aspekt Twojego życia – tak zawodowy jak prywatny. Warto wobec tego zrobić wszystko, by pozbyć się tych kłopotów. Nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek ksiązki w Polsce 2016. Who is who – ebook
Ewa Tenderenda-Ożóg Piotr Dobrołęcki
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. W obecnej edycji "Who is who" zawarliśmy biogramy ponad 700 osób z szeroko rozumianej branży książkowej, od producentów papieru, przez jego dystrybutorów, poligrafów, wydawców i hurtowników po księgarzy i bibliotekarzy, uwzględniając też agentów literackich...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
„Źródła inspiracji”. Praktyczne metody osiągania sukcesu. Część 3 – audiobook
M.R. Kopmeyer
Każdy człowiek posługuje się obrazem własnej osoby i staje się takim, jakim sam się widzi w swojej wyobraźni. Jeśli więc pragniesz odnosić sukcesy, musisz stworzyć obraz człowieka sukcesu i stać się odwzorowaniem własnych wyobrażeń. Aby to osiągnąć, powinieneś nauczyć się skutecznego panowania nad problemami, posiąść umiejętność radzenia sobie z ludźmi konfliktowymi, a przede wszystkim nauczyć się...Data dostępności: