oferty
Liczba pozycji: 15
Major opóźnia akcję – audiobook
Aleksander Minkowski
Milicyjny kryminał, który stał się pierwowzorem pierwszego odcinka serialu „07 zgłoś się". Tomasz Bura opuszcza więzienie, gdzie spędził ostatnie trzy lata. Nadrzędny cel mężczyzny stanowi znalezienie pracy, jednak przedstawiane Burze oferty nie wzbudzają jego zainteresowania. Wreszcie spotyka człowieka, który przedstawia się jako Kreczet. Nieznajomy oferuje Tomaszowi zatrudnienie. Wkrótce okazuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej – audiobook
Andrzej Batko
Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym? Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe...Data dostępności:
Data publikacji:
Tele Tydzień – e-wydanie – 23/2024
Najchętniej kupowany i najczęściej czytany tytuł prasowy w Polsce. „Tele Tydzień” to ekspert w dziedzinie telewizji. Magazyn skierowany do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn łączy w sobie cechy pisma rozrywkowego, poradniczego oraz przewodnika po świecie telewizji i platform streamingowych. Prezentuje szerokie spektrum tematów dotyczących telewizyjnych produkcji i gwiazd, a także relacje...Data dostępności:
Data publikacji:
To i owo TV – e-wydanie – 23/2024
„To & Owo TV” to magazyn telewizyjny z najbogatszą ofertą - prezentuje programy aż 112 stacji telewizyjnych! Część magazynowa zawiera wywiady z polskimi gwiazdami kina i telewizji, a także rekomendacje najlepszych pozycji programowych polecanych przez redakcję - filmów, programów rozrywkowych, seriali, najciekawszych pozycji z oferty platform streamingowych oraz wydarzeń sportowych nadchodzącego...Data dostępności:
Data publikacji:
To i owo TV – e-wydanie – 22/2024
„To & Owo TV” to magazyn telewizyjny z najbogatszą ofertą - prezentuje programy aż 112 stacji telewizyjnych! Część magazynowa zawiera wywiady z polskimi gwiazdami kina i telewizji, a także rekomendacje najlepszych pozycji programowych polecanych przez redakcję - filmów, programów rozrywkowych, seriali, najciekawszych pozycji z oferty platform streamingowych oraz wydarzeń sportowych nadchodzącego...Data dostępności:
Data publikacji:
Tele Tydzień – e-wydanie – 22/2024
Najchętniej kupowany i najczęściej czytany tytuł prasowy w Polsce. „Tele Tydzień” to ekspert w dziedzinie telewizji. Magazyn skierowany do szerokiej grupy kobiet i mężczyzn łączy w sobie cechy pisma rozrywkowego, poradniczego oraz przewodnika po świecie telewizji i platform streamingowych. Prezentuje szerokie spektrum tematów dotyczących telewizyjnych produkcji i gwiazd, a także relacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Zanim wystygnie kawa – audiobook
Toshikazu Kawaguchi
Mała kawiarnia w Tokio pozwala swoim gościom na podróż w czasie. Pod warunkiem, że wrócą, zanim wystygnie kawa. Światowy bestseller. Ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy! A gdyby móc cofnąć się w czasie? Gdyby choć na chwilę wrócić do przeszłości i spróbować coś wyjaśnić, czemuś zaradzić, spotkać się z kimś, może po raz ostatni… W małej bocznej uliczce w Tokio ukryła się klimatyczna kawiarnia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy – audiobook
Mateusz Grzesiak
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – audiobook
Jim Edwards
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...Data dostępności:
Data publikacji: