oferty
Liczba pozycji: 13
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej – audiobook
Andrzej Batko
Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym? Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe...Data dostępności:
Data publikacji:
W tym roku święta pachną tobą – audiobook
Anna Langner
Tej mroźnej zimy uczucia wybuchną płomieniem nie do ugaszenia Kalina jest początkującą pisarką z wielkimi aspiracjami. Kiedy otrzymuje ofertę napisania biografii pewnej słynnej aktorki, Marianny Zakrzewskiej, nie waha się ani chwili. Przed przyjęciem oferty nie powstrzymuje jej ani niezbyt dobra reputacja starszej pani, ani wizja spędzenia kilku grudniowych tygodni w jej rezydencji na Mazurach....Data dostępności:
Data publikacji:
Bank Spółdzielczy 1/584, czerwiec 2016 – ebook
Janusz Orłowski Roman Szewczyk Piotr Górski Eugeniusz Gostomski
Celem tego wydania jest zaprezentowanie różnorodności i możliwości rynku sprzedaży. Bycie sprzedawcą nie kończy się dziś na znajomości oferowanych produktów i usług oraz wysokiej kulturze osobistej handlowca. Obecnie, poza aparycją sprzedawcy, klientów interesuje prezentacja lokalu – nierzadko również jego lokalizacja, dostęp online do oferty i „to coś” co ma w sobie sprzedawca – niezależnie czy mamy...Data dostępności:
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy – audiobook
Mateusz Grzesiak
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
We własnych okowach. Sekrety i namiętności #3 – audiobook
Meghan March
Lorda Robichaux wychowała ulica. Bywało, że przed głodem ratowała go kradzież. Jednak twarda szkoła życia w Dzielnicy Francuskiej wyszła Lordowi na dobre. Stała się dziedzictwem, które wpływało na wiele jego wyborów. I w końcu coś osiągnął. Odnalazł brata i miał swój sposób na życie - lombard Chains, który stał się dla niego szczególnym miejscem w dzielnicy. Któregoś dnia na jego progu stanęła rudowłosa...Data dostępności:
Data publikacji:
Poznaj Microsoft Power BI: Przekształcanie danych we wnioski – ebook
Jeremey Arnold
Microsoft Power BI jest narzędziem do analizowania i wizualizacji danych – na tyle potężnym, aby móc sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających danologów, a jednocześnie na tyle przystępnym, aby mogło być używane na co dzień przez każdego, kto chce uzyskać więcej informacji ze swoich danych. Na rynku dostępnych jest wiele książek projektowanych pod kątem szkolenia profesjonalnych analityków...Data dostępności:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – audiobook
Jim Edwards
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II – audiobook
Marcin Żukowski
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...Data dostępności:
Data publikacji:
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo – audiobook
Robert Kozak
Przywództwo to proces, czyli nigdy nie możesz przestać się kształcić i rozwijać! Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia, napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka. Na podstawie perypetii głównego bohatera autor opowiada o wszystkich aspektach pracy menedżera. Niniejsze, drugie, poprawione wydanie książki to praktyczne porady...Data dostępności:
Data publikacji: