okresie

Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 4
  • Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,93 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,93 zł

    Więcej

    • MP3
  • Myśl i bogać się – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Książka Napoleona Hilla tłumaczona na wiele języków i wydawana w milionowych nakładach w wielu krajach świata, stała się niekwestionowanym, klasycznym dziełem literatury motywacyjnej. Zawarte w niej zalecenia zachowują nadal swą aktualność i świeżość, a moc ich oddziaływania jest dziś równie nieodparta, jak w okresie, gdy zostały przez Hilla sformułowane. Jej kwintesencja została nagrana i zawiera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,43 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,43 zł

    Więcej

    • MP3
  • Nike. Droga na szczyt – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    „Nike. Droga na szczyt” to fascynująca opowieść o narodzinach jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie i o ludziach, którzy mieli odwagę zmieniać reguły gry. Historia Nike to nie tylko opowieść o biznesowym sukcesie, ale także zapis pasji, innowacji i determinacji w dążeniu do celu. Książka zabiera czytelnika w podróż przez kluczowe momenty z życia Phila Knighta – od wczesnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,92 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,92 zł

    Więcej

    • MP3
  • Droga Startupu. Metoda sukcesu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Droga startupu. Metoda sukcesu Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów , tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF