olgierd

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,74 zł 16,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,74 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    „Pieniądz to nowa forma niewolnictwa, odróżniająca się od starej tym, że jest niepersonalna – że nie ma relacji międzyludzkiej pomiędzy panem i niewolnikiem” (Lew Tołstoj, cytat z filmu „Money as Debt”). Powyższe stwierdzenie inicjatorzy konferencji potraktowali jako punkt wyjścia do rozpoczęcia dyskusji o kulcie pieniądza. Rozwój społeczny, technologiczny i ekonomiczny doprowadził do sytuacji, w której...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF