opakowania

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Firmy, które wprowadzają na rynek opakowania i produkty w opakowaniach, muszą wywiązać się z wielu obowiązków. Jeśli przedsiębiorca wytwarza lub importuje same opakowania, będzie miał tych obowiązków mniej. Więcej zadań do wykonania będzie miał przedsiębiorca, który wprowadza produkty w opakowaniach. Na czym polega różnica między nimi i co konkretnie muszą zrobić? Czy wszystko trzeba zrobić samemu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,00 zł 32,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W realiach gospodarki wolnorynkowej rola pełniona przez opakowania nie sprowadza się już wyłącznie do zabezpieczania towarów; obecnie jest to jeden z istotniejszych elementów działań promocyjnych, a proces ich kreacji jest czasochłonny i kosztowny. Dlatego konkurenci rynkowi często ulegają pokusie skorzystania z poczynionych przez rywali nakładów i dopuszczają się naśladownictwa opakowań. Praktyki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,14 zł 70,85 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,14 zł

    Więcej

    • PDF