orientacja

Liczba pozycji: 5
  • CENA NEXTO
    W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,63 zł 23,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,63 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Przełom wieku XIX i XX to bez wątpienia era informacji, w której na skutek nowych rozwiązań telekomunikacyjnych i informatycznych, rzeczywistość go­spodarcza nabrała multimedialnego, interaktywnego oraz wirtualnego charakteru. Dzięki dynamicznemu rozwojowi systemów komunikacji (telefonii ko­mórkowej, Internetu, telewizji interaktywnej), klienci mają dostęp do ogromnej ilości informacji. Mają też większą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,75 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Pa­trząc na Internet jak na „ogólnoświatową plątaninę kabli” traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,47 zł 5,96 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • Audyt marketingowy. Wydanie II – ebook
    CENA NEXTO
    Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej jest zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,25 zł 51,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Coraz częściej przedsiębiorstwa dążą do wpisania zasad społecznej odpowiedzialności w swoją działalność. Przejawem tego jest orientacja na zrów­noważony rozwój traktujący zasoby naturalne jako dobro szczególne, podlegające gospodarowaniu z zachowaniem zasady oszczędności i zgodności ze środowiskiem. Zaostrzane zostają również przepisy prawa regulujące przemysłowe wykorzystanie środowiska naturalnego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,74 zł 16,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,74 zł

    Więcej

    • PDF