osadniczej
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ryzyko podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej niejedno ma imię. Ma wiele różnych form przejawiania się. Rozmaite są jego źródła. Jednym z takich źródeł jest miejsce lokalizacji tej działalności. Lokalizacja sama w sobie rodzi ryzyko związane z niepewnością co do rzeczywistej wartości lokalizacyjnej i przestrzennej danego miejsca oraz niezmienności kreujących tę wartość czynników lokalizacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie


