otwarcie

Liczba pozycji: 7
  • BestsellerCENA NEXTO
    W altanie śmietnikowej na gdańskim osiedlu zostają znalezione poćwiartowane zwłoki. Prowadzący śledztwo komisarz Sławomir Kruk przypuszcza, że zmarły padł ofiarą zemsty za coś, co wydarzyło się dwadzieścia lat wcześniej. Gdy Kruk odkrywa, co się wtedy stało, zaczyna sprzyjać zabójcy. Wkrótce znika drugi uczestnik wydarzeń sprzed lat, a Kruk, zamiast skupić się na poszukiwaniach, sabotuje własne śledztwo....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,39 zł 35,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Rebeka – audiobooki

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Ekranizacja z Lily James, Armiem Hammerem i Kristin Scott Thomas od 21 października 2020 roku tylko na NETFLIX Powieść nagrodzona National Book Award. Książka, która zainspirowała Alfreda Hitchcocka i Stephena Kinga. Ten drugi otwarcie przyznaje, że to jedna z najważniejszych książek w jego życiu. Podczas wyprawy na Riwierę Francuską nieśmiała dziewczyna poznaje zamożnego wdowca, Maxima de Wintera,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3
  • Poprawione. Jak operacje plastyczne zmieniają Polaków – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Czy medycyna estetyczna uzależnia? Jaka jest świadomość Polaków w zakresie chirurgii plastycznej? Ile średnio wydajemy na zabiegi upiększające i dlaczego się im poddajemy? Wstrząsający reportaż i wnikliwe studium poświęcone pacjentom, którzy odmienili swój wygląd. Dwudziestosiedmioletnia Natalia marzyła o większym biuście. W wyniku komplikacji po nieudanym zabiegu trafiła do szpitala z ostrym stanem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,67 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,67 zł

    Więcej

    • MP3
  • Nadając sens. Rozmowy o świadomości, moralności i przyszłości – audiobooki

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO
    „Sam Harris jest najodważniejszym intelektualnie człowiekiem, jakiego znam. Nie boi się mówić otwarcie tej prawdy, którą inni ze strachu przed modną policją myśli wolą głęboko pogrzebać. Jego oczytanie, intelekt i elokwencja wydobywają z rozmówców to, co najlepsze; również z tych, którzy się z nim nie zgadzają”. - Richard Dawkins, autor Samolubnego genu „Swobodna i otwarta debata,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,43 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO
    XXI wiek wszystkich strachów W roku 1989 pożegnaliśmy komunizm i - nie wiedząc wtedy jeszcze o tym - powitaliśmy niepewność jutra. Zniknęły gwarancje zatrudnienia, jako społeczeństwo odbyliśmy przyspieszony kurs ekonomicznej samodzielności. Do NATO wkraczaliśmy z kilkunastoprocentowym bezrobociem i wielką rzeszą ludzi żyjących poniżej progu ubóstwa, ale gdzieś na niezbyt odległym horyzoncie pojawiła...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,93 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,93 zł

    Więcej

    • MP3
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO
    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • MP3