Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

outsourcing

Liczba pozycji: 8
  • Outsourcing finansowo-księgowy – książka
    TANIEJ 7 %

    Outsourcing finansowo-księgowy – książka

    Marta Kawa  

    Outsourcing finansowo-księgowy nigdy nie był tak łatwy jak teraz! Prezentowana publikacja nie tylko wskazuje źródła potencjalnych problemów, ale też podaje przykłady ich rozwiązania. Koncentruje się na płaszczyznach współpracy i zachowaniach między partnerami, które mogą doprowadzić do celu – sprawnie działającego outsourcingu na płaszczyźnie finansów przedsiębiorstwa. Dzięki wskazówkom podanym w książce...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

  • Outsourcing w opiece zdrowotnej – książka
    TANIEJ 7 %

    Outsourcing w opiece zdrowotnej – książka

    Emil Bukłaha  

    Tematem wiodącym książki jest analiza wykorzystania outsourcingu jako narzędzia racjonalizacji działań w zakładach opieki zdrowotnej na przykładzie polskich szpitali publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem procesów restrukturyzacyjnych dziejących się w opiece zdrowotnej. W publikacji: • dokonano porównania polskiego systemu opieki zdrowotnej z wybranymi modelami stosowanymi na świecie; • usystematyzowano...

    Data dostępności:

    Cena: 65,10 zł 70,00 zł

    Więcej

  • Ochrona danych medycznych według najnowszych przepisów – książka
    TANIEJ 7 %

    Ochrona danych medycznych według najnowszych przepisów – książka

    Przetwarzanie danych osobowych i danych medycznych Odpowiedzialność prawna za bezpieczeństwo danych Bezpieczeństwo informacji a elektroniczna dokumentacja medyczna Outsourcing przetwarzania danych oraz cloud computing w ochronie zdrowia Polityka bezpieczeństwa informacji i instrukcja zarządzania systemem informatycznym

    Data dostępności:

    Cena: 67,38 zł 72,45 zł

    Więcej

  • Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie – książka

    Zdzisław Pierścionek  

    Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Cambridge English for Human Resources Student's Book + CD – książka
    TANIEJ 7 %

    Cambridge English for Human Resources Student's Book + CD – książka

    George Sandford  

    Cambridge English for Human Resources covers a wide range of topics of concern to human resources and personnel development, from understanding the essentials of resourcing and outsourcing through to strategic HR. The ten standalone units allow learners to focus on the areas of HR and Personnel Development most important to them. As well as teaching the specialist vocabulary and theory of HR, the course...

    Data dostępności:

    Cena: 78,12 zł 84,00 zł

    Więcej

  • Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi – książka
    TANIEJ 7 %

    Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi – książka

    Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym świecie, w którym rozwój gospodarczy następuje szybko i jest intensywny, a firmy muszą nadążyć za zmianami i się do nich dostosować. W szczególności obszar zainteresowania...

    Data dostępności:

    Cena: 57,66 zł 62,00 zł

    Więcej

  • Glosariusz terminologii call center/help desk – książka
    TANIEJ 7 %

    Glosariusz terminologii call center/help desk – książka

    Marian J. Kostecki  

    Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Kompendium metod i technik zarządzania – książka
    TANIEJ 7 %

    Kompendium metod i technik zarządzania – książka

    Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono,...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA