pakiecie
Liczba pozycji: 2
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi – audiobook
Robert Zych
" Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
ABC instalacji grzewczych. Ekspert Budowlany - wydanie specjalne ABC 2/2013 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Książka z serii „Poradnik Eksperta” przeznaczona jest dla indywidualnych inwestorów szukających odpowiedzi na pytania jak efektywnie zamontować w pomieszczeniach instalacje grzewcze. Zawarto w niej tematy stanowiące rozdziały figurujące w spisie treści, które zostały napisane przez ekspertów pracujących na co dzień w firmach produkujących urządzenia i instalacje grzewcze oraz dziennikarzy...Data dostępności:
Data publikacji: