paradoksy

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Antologia tekstów poświęconych teorii maski i studiów prezentujących posługiwanie się maską w obrzędzie, karnawale, teatrze, zabawie, sztuce. Książka prezentuje szkice zarówno klasyków myśli humanistycznej, takich jak: Claude Lévi-Strauss, Henry Pernet, Jean Starobinski, Jean-Thierry Maertens, Jean-Luc Nancy, jak i współczesnych badaczy zagranicznych zajmujących się tą problematyką, wśród których znaleźli...

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Proces przejścia od rytualnej koncepcji komunikacji do komunikacji opartej na szczerości. Autorka łączy opis przeobrażeń kultury europejskiej z analizą przemian polskiej praktyki epistolograficznej w XVIII i na początku XIX wieku. Analizując m.in. Wyznania Jana Jakuba Rousseau, powinowactwa między sentymentalizmem a jakobińskim terrorem, zmiany we wzorach listów kondolencyjnych w listownikach, konflikt...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Wznowienie kultowej już książki, łączącej elementy rozważań filozoficznych z opisem ważnego zjawiska popkultury, próbującej rozstrzygnąć paradoksy horroru w filmie, literaturze oraz najogólniej w życiu człowieka. „Zwykle unikamy tego, co wywołuje stres - zauważa autor. - Nie sterczymy dla rozrywki w korkach samochodowych, nie uczestniczymy - jeśli nie musimy - w sekcjach zwłok. Dlaczego więc...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii – ebook
    CENA NEXTO
    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

    Więcej

    • PDF