perswazji
Liczba pozycji: 9
TAK! 60 sekretów nauki perswazji – audiobook
Robert B. Cialdini Noah Goldstein Steve Martin
Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów. Międzynarodowy bestseller - ponad 750 000 sprzedanych egzemplarzy! MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI! - Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? - Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Nawyki myślenia. Zaskakująca wiedza naukowa o opiniach, przekonaniach i perswazji. – audiobook
David McRaney
CO SPRAWIA, ŻE ROZSĄDNI I INTELIGENTNI LUDZIE WIERZĄ, IŻ ZIEMIA JEST PŁASKA? I DLACZEGO NIEKTÓRZY NIGDY NIE ZMIENIAJĄ SWOICH PRZEKONAŃ? Oto fascynujący przewodnik po współczesnej wiedzy neurobiologicznej i psychologicznej o formowaniu i aktualizowaniu opinii. David McRaney pokazuje, jak budować więzi, być uważnym i dostrzegać potencjał do zmiany w innych i w sobie samym. Autor bierze pod lupę...Data dostępności:
Data publikacji:
Jack Reacher. Siła perswazji – audiobook
Lee Child
Nigdy nie wybaczaj, nigdy nie zapominaj - to motto zawsze przyświecało Reacherowi. Pewnego dnia niespodziewanie spotyka Francisa Quinna. Francis Xavier Quinn był z pewnością jednym z najgorszych ludzi, jacy stanęli na jego drodze. Człowiekiem, który zrobił coś naprawdę niewybaczalnego. Dlatego jego śmierć tak bardzo cieszyła Jacka. Aż do dnia, gdy po dziesięciu latach zobaczył go ponownie - całego...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy – audiobook
Tomasz Sędzimir
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dogadaj się. Sztuka codziennych negocjacji – audiobook
Michael Yardney
Sukces w życiu zależy od twoich umiejętności wpływania na innych. Albo to Ty kupujesz to, co mówią inni, albo oni kupią Ciebie. Którą wersję wolisz? Dobra komunikacja to podstawa. Naucz się sztuki przekonywania rozmówców do własnych racji. Odnieś sukces w biznesie, w pracy, w kontakcie z najbliższymi i w codziennym życiu. Przeczytaj tę książkę i naucz się jak dostawać od innych...Data dostępności:
Data publikacji:
Czakra Gardła. Wyrażaj siebie głosem. Kronika Akaszy Wtajemniczenie. Część 13 – audiobook
Renata Zarzycka
Czakry są to skupiska energii, które rządzą duchowymi i psychosomatycznymi aspektami naszej wewnętrznej istoty. Z żyjącymi istotami związane jest siedem głównych czakr cielesnych i czakry kosmiczne umieszczone poza ciałem. Piąta CZAKRA GARDŁA, inaczej zwana czakrą komunikacji, jest wewnętrznym głosem człowieka w przestrzeni czasowej teraźniejszości – TU i TERAZ. Jest ściśle związana z retoryką, mową,...Data dostępności:
Data publikacji:
MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu – audiobook
Marek Skała
Ta, która czyni nas ludźmi! Człowiek. Po pierwsze - oddycha. Po drugie - manipuluje. Manipulacja to naturalna aktywność każdego z nas. W każdej sytuacji, gdy chcemy coś osiągnąć lub czegoś świadomie pożądamy. Nawet wtedy, gdy pożądamy nieświadomie, bo z wielu chęci i żądz nie zdajemy sobie sprawy, choć w dużym stopniu kierują one naszym życiem. Natychmiast po obudzeniu, w zależności od nastroju,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: