pliku
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Kiedy stosować oznaczenia „TP” w nowym pliku JPK_VAT: Problem z ustaleniem, czy stosować oznaczenie „TP” Oznaczenie „TP” do transakcji między spółkami niemającymi osobowości prawnej a ich wspólnikami 5 Oznaczenie „TP” w transakcjach, w których jeden podmiot wywiera znaczący wpływ na inny podmiot 5 Oznaczenia „TP” w imporcie od podmiotu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W ramach nowego pliku JPK_VAT przesyłana będzie nie tylko ewidencja VAT, ale również deklaracje VAT. W tej publikacji wskazane i omówione zostały zasady, na jakich realizowany będzie obowiązek przesyłania pliku JPK_VAT. Nowy JPK VAT będzie obligatoryjny od 1 października 2020 r. Wszystko, co powinieneś wiedzieć na ten temat, znajdziesz w tej publikacji.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest efektem wielu dyskusji oraz wymiany wiedzy z ekspertami, podczas prowadzonych przez autorkę szkoleń i konsultacji na temat Jednolitego Pliku Kontrolnego. Publikacja zawiera całą dostępną obecnie (lipiec 2017) wiedzę o JPK, jak również praktyczne wskazówki, z pomocą których łatwiej jest zrozumieć istotę e-kontroli, a także wdrożyć JPK w swojej firmie. Ponadto temat Jednolitego Pliku Kontrolnego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Duże firmy muszą zdążyć Wyzwanie dla systemów księgowania Obowiązek dostarczenia Jednolitego Pliku Kontrolnego to nowość w polskim prawie podatkowym. Działy finansowe i informatyczne dużych przedsiębiorstw, które będą zobowiązane dostarczać plik już od 1 lipca 2016 r., ostro pracują, żeby się przygotować do nowego obowiązku. Ale wraz z postępem prac rośnie lista wątpliwości. Część z nich rozwiewa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie