podejscia
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 8
- Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych - i do tych samych osób, •Co sprawia, że przywódcy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To niezwykła książka. Gratka dla miłośnika kryminałów i cenny poradnik dla kogoś, kto chciałby się bliżej zaprzyjaźnić ze Scrumem. Rozdział po rozdziale, iteracja po iteracji. Młody start-upowiec Szczepan odzyskuje świadomość w momencie, gdy jest ciągnięty po kanale melioracyjnym za terenowym samochodem Bernarda, entuzjasty zwinnego podejścia do biznesu i prawa. Grupa Bernarda dostała zlecenie na...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Edukacja finansowa dla wszystkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy. Dla 57-latki, która uświadamia sobie, że jako kobieta otrzyma emeryturę o 46 procent niższą niż mężczyzna. Niezależność finansowa jest możliwa. Ale nie jest łatwa. Nie ma tu fantastycznej strategii na tak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie? Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie