podpowiada
Liczba pozycji: 16
Wola Boża w naszej codzienności – audiobook
Józef Augustyn
Autor proponuje nam refleksję nad naszymi codziennymi trudnościami i kryzysami, które są nieodłącznym elementem ludzkiego doświadczenia. Wewnętrzny rozwój człowieka oraz przemijanie życia wiążą się z trudnościami, cierpieniami i wewnętrzną walką. Autor podpowiada nam, jak przemieniać codzienne trudności w życiową szansę. Rozważania, inspirowane duchowością ignacjańską, ofiarują nam praktyczną,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozytywne programowanie podświadomości metodą BrainRewire® – ebook
Gabriel Palacios
Doświadczony ekspert od hipnoterapii, Gabriel Palacios, podpowiada, jak wejść w podświadomość, korzystając z autorskiego programu pozytywnego programowania podświadomości metodą BrainRewire®. Pozwala on pozbyć się traum z dzieciństwa, blokad, negatywnych wzorców myślowych, stanów lękowych i niepokojów. Dzięki niemu dotrzesz do zakamarków swojego umysłu i przeprogramujesz sposób myślenia. Autor...Data dostępności:
Data publikacji:
Rekolekcje (anty)kryzysowe – audiobook
Wojciech Ziółek
Chciałbym w czasie tych rekolekcji mówić o Panu Jezusie, a konkretnie o spotkaniach Pana Jezusa z ludźmi, którzy znaleźli się w trudnych momentach swojego życia, którzy przeżywali kryzys, ból, cierpienie i chorobę... Wojciech Ziółek SJ Przeżyć właściwie kryzys to przeżyć go do końca. Po to, by mogło się dokonać to, o co w kryzysie chodzi - by coś umarło, a coś nowego się narodziło. W "Rekolekcjach...Data dostępności:
Data publikacji:
Rachunek sumienia jako zadanie tłumacza – ebook
Krystyna Pisarkowa
Sugerowany przez tytuł książki związek między rachunkiem sumienia a przekładem może na pierwszy rzut oka zaskakiwać. Wystarczy jednak uświadomić sobie, że spowiedź jako swoisty wykonawczy akt mowy polega na szukaniu i znajdowaniu formy wypowiedzi słownej dla tego, co podpowiada sumienie, by uznać ów związek za oczywisty. W każdym razie za oczywisty uważała go autorka tej książki. Jej zdaniem analiza...Data dostępności:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki negocjacji i wywierania wpływu – audiobook
Michał Chmielecki
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook
Tomasz Palak
Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jutro w Nowym Jorku: Rafał Brzoska o sobie i swoim biznesie opowiada Pawłowi – audiobook
Rafał Brzoska Paweł Oksanowicz
Pan jest niebezpieczny - powiedział do Rafała Brzoski premier Donald Tusk gratulując mu podczas gali wręczania nagrody im. Jana Wejcherta. On sam niebezpieczeństwa jednak szczęśliwie omija. Nie boi się prawdziwych rekinów. W przenośni i dosłownie. Rafał Brzoska to najmłodszy polski milioner i doświadczony menedżer. Prawdziwy bohater współczesności. Determinacją udowadnia, że wszystko jest możliwe –...Data dostępności:
Dzikie fale: Jak budować biznes gotowy na wszystko – audiobook
Jonathan Brill
Dowiedz się, jak być odpornym na wstrząsy i przygotować firmę do przetrwania oraz prosperowania podczas nawet najbardziej radykalnych zmian. Jonathan Brill jest cenionym ekspertem w dziedzinie wstrząsoodpornego wzrostu i podejmowania decyzji w warunkach niepewności. Podpowiada, jak przygotować firmę, aby zdołała nie tylko przetrwać zderzenie z trwale postępującą, potężną falą zmian, ale wręcz wzniosła...Data dostępności: