podstawy fizyki
Liczba pozycji: 2
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject,...Data dostępności:
Data publikacji:
O piramidach inaczej – ebook
Andrzej Bochnacki
Piramidy zbudowano nie znając wynalazku koła i w żadnych źródłach nie ma informacji o używaniu zwierząt pociągowych. Budowano rękami ludzi. Autor odkrywa przed czytelnikiem maszyny proste, ułatwiające pracę, możliwe do stosowania w czasach budowy piramid. Zaczyna od transportu bloków z kamieniołomu na plac budowy. Zakładając transport wodny z kamieniołomów znajdujących się na wschodnim brzegu Nilu...Data dostępności:
Data publikacji: