podstawy komunikacji
Liczba pozycji: 9
Oto kot – audiobook
Paulina Wierzba
Audiobook o kotach - najbardziej niezwykłych istotach, z jakimi obcuje człowiek. Adresowany jest do młodego czytelnika ale nie pozostawi obojętnym również tego starszego. Zawiera interesujące informacje o kociej prehistorii, bliższych i dalszych kuzynach kota domowego, kocich rekordzistach oraz sekretach kociej anatomii, komunikacji czy osobowości. Podstawy kociologii podane są w formie zapadających...Data dostępności:
Data publikacji:
Rosyjski. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Posługuj się biegle językiem! Rozmawiaj płynnie i swobodnie. Rozbudowane słownictwo, rozmówki, ciekawostki + nauka wymowy! 220 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej rosyjskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń, gramatyka z ćwiczeniami i kluczem odpowiedzi, ciekawostki: strefy czasowe w Rosji, system oświaty, Bajkał, komunałki, ćwiczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Hiszpański. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Hiszpański. Krok dalej to: 225 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej hiszpańskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ciekawostki szlak Camino de Santiago, przepis na gazpacho, sylwetka Antonio Gaudiego, ćwiczenia z odpowiedziami. Hiszpański. Krok dalej przeznaczony...Data dostępności:
Data publikacji:
Włoski. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Włoski. Krok dalej zawiera: 195 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej włoskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ilustrowane ciekawostki, ćwiczenia z odpowiedziami. Włoski. Krok dalej przeznaczony jest dla osób znających podstawy języka i średnio zaawansowanych....Data dostępności:
Data publikacji:
Szwedzki. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Szwedzki. Krok dalej zawiera: 227 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej szwedzkiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ilustrowane ciekawostki, ćwiczenia z odpowiedziami. Szwedzki. Krok dalej przeznaczony jest dla osób znających podstawy języka i średnio zaawansowanych....Data dostępności:
Data publikacji:
Audio Kurs - Francuski Krok dalej – audio kurs + ebook
Praca zbiorowa
Francuski Krok dalej : 212 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej francuskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ciekawostki: biznesowy savoir-vivre, Paryż barona Haussmana, Quebec, pochodzenie szampana, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami. Francuski Krok dalej przeznaczony jest dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych – audiobook
Paweł Kowalewski
Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący dla obu stron sposób zrealizować cele, które dla każdej z nich są różne. Muszą być różne - gdyby były identyczne, nie byłoby czego negocjować. Oto pierwsza prawda, którą należy zrozumieć przed przystąpieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: