pokonac
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Metoda edycji genów pozwala na zaprojektowanie całego ludzkiego genomu. Cybernetyczne protezy zastępują już nie tylko narządy ruchu, ale także narządy zmysłów… Neuroimplanty łączą aktywność mózgu z programami sztucznej inteligencji. Międzynarodowe projekty stworzenia wirtualnego mózgu są coraz bardziej zaawansowane… To tylko część zagadnień, które każą nam potraktować tezy współczesnych transhumanistów...
Data dostępności:
- Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektura dodatkowa w szkołach. Książka opowiada o przygodach dwojga dzieci – Laury i Toma, które podróżują po...
Data dostępności:
- Wkrocz w świat Minecrafta i ocal Overworld Piętnastoletni Artur nie cierpi Minecrafta i swojej młodszej siostry Mallu. Kiedy jednak dziewczyna zostaje wciągnięta do Overworldu, brat rusza jej na pomoc. Aby wrócić do domu, rodzeństwo musi stoczyć walkę z creeperami, endermanami i zombie. Ale jest coś jeszcze… Ich jedyną nadzieją na wydostanie się ze świata Minecrafta jest wypełnienie dawnego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Ta książka prezentuje metodę wyrażania życzeń w sposób przekonujący, logiczny i minimalizujący zamieszanie i kłopoty..” —KEN SCHWABER, Prezes i założyciel Scrum.org Własność produktu to coś więcej, niż tylko mechanika: chodzi o przyjęcie odpowiedzialności i skupienie się na wartościach we wszystkim, co robimy. W tej książce dwóch wiodących ekspertów w dziedzinie własności produktu w procesie Scrum...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie




