polskich
- Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Szanowny Czytelniku! Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy. Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego. Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Najpierw puszczałem się z dużo starszymi kobietami. Miałem zaledwie piętnaście lat. Matka była dziwką, ojciec przemytnikiem narkotyków. Tak wyszło”. ALEX Czy wiecie, że męskie dziwki zarabiają więcej od swych koleżanek po fachu? Że uprawiają seks z kobietami i z mężczyznami? Ich kalendarze wyglądają jak perfekcyjnie zaplanowane trasy gwiazd rocka. Tydzień w Berlinie, tydzień na Ibizie, potem Hiszpania,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile , gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Waluty cyfrowe bez tajemnic Czy naprawdę da się zarobić majątek na kryptowalutach? Jak wygląda krypto-kot, za którego zapłacono 172 tys. dolarów? Jak bogaty jest twórca bitcoina? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w książce „Kryptowaluty od zera”. Autorzy w przystępny, a zarazem frapujący sposób przedstawiają w niej historię i mechanizm działania kryptowalut oraz technologii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ile razy nadstawiasz policzek? DO TRZECH RAZY SZTUKA! To kolejny audiobook w formie słuchowiska z serii „Czym jest motywacja?” (część 3). Skąd bierze się motywacja do działania, do podjęcia decyzji o wyjściu z problemu i jego zamianie na wyzwanie, do poszukiwania rozwiązań oraz zmian? Skąd człowiek znajduje na to wszystko siłę po różnego typu przejściach? Prawdopodobnie powodów jest wiele. Jednym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jest tylko dwa sposoby, aby wpłynąć na ludzi. Czy wiesz, jakie? W jaki sposób dzieci ćwiczą na rodzicach swoją siłę perswazji? Kim jest narcystyczna matka lub zaborczy ojciec? Czy może istnieć zaborcze dziecko manipulujące dorosłymi i rówieśnikami poprzez szantaż emocjonalny? Czy znasz kilka z często używanych technik manipulacji takich jak obwinianie, obrażanie, obgadywanie czy osądzanie? Czy manipulacja...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sekretne słowa klucze. Biznes relacji w systemie MLM cz.3 Co daje Ci ten audiobook? Z audiobooka Sekretne słowa klucze dowiesz się jak wielką moc sprawczą mają słowa. Słowa są jak kręgi na wodzie, które zataczając coraz większe koła, urzeczywistniają się w coraz większej przestrzeni. Ta przestrzeń to nasze myśli, które coraz częściej i konkretniej kierują się do realizacji naszego zamierzenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- CHCESZ OSIĄGAĆ SPEKTAKULARNE WYNIKI W NEGOCJACJACH CEN NIERUCHOMOŚCI? Marzą Ci się korzystniejsze porozumienia? Chcesz zarabiać więcej? Książka Biblia Negocjacji Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu jest wynikiem 22-letnich doświadczeń negocjatora i przedsiębiorcy: ✔ Dzięki tej książce nauczysz się negocjować skuteczniej. ✔ Rozszerzysz Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne. ✔ Nauczysz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...
Data dostępności:
Data publikacji: