posredni
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- Celem niniejszej pracy jest popularyzacja wiedzy o gospodarowaniu w przeszłości. Ma ona za zadanie przybliżyć ją Czytelnikom w sposób możliwie najprostszy. Znajomość terminów historii cywilizacji czy historii gospodarczej bowiem, ma współcześnie istotne znaczenie nie tylko dla specjalistów zajmujących się tymi dziedzinami nauki, czy też historyków i ekonomistów, ale także dla każdego wykształconego...
Data dostępności:
- Celem publikacji jest zaakcentowanie historyczności dyskursu publicznego w Polsce (cezurę stanowią lata 1945–2015) oraz pokazanie zarówno jego ciągłości, jak przemian. Szczególna uwaga jest zwrócona na kondycję i kulturę komunikowania się jako kluczowego elementu demokracji. Intencją autorów jest pokazanie najważniejszych tendencji, prowadzących do okresowego nadawania i odbierania ważności określonym...
Data dostępności:
- Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów,...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie



