powinienes
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 12
- Co powinien wiedzieć każdy programista Javy? To zależy. Zależy od tego, kogo pytamy, dlaczego pytamy i kiedy pytamy. Sugestii jest co najmniej tyle, ile punktów widzenia. W tej książce znajdziesz niektóre z tych wielu punktów widzenia, aby stworzyć razem pewien przekrój i przedstawić sposób myślenia w technologii Java. To nie będzie jedyne słuszne podejście, ale 97 spojrzeń 73 autorów. 97 rzeczy, które...
Data dostępności:
- Polskie wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej serii: 50 idei, które powinieneś znać. W serii 50 przystępnych esejów Keith Mansfield wyjaśnia i przedstawia najważniejsze koncepcje, idee oraz najważniejszych myślicieli stojących za sztuczną inteligencją. Od pytania Alana Turinga „czy maszyny mogą myśleć?” i najlepszych technik motywacyjnych dla generatywnej...
Data dostępności:
- Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki...
Data dostępności:
- jQuery jest dominującą technologią w budowaniu nowoczesnych portali internetowych. W książce przedstawiono alternatywne biblioteki skryptowe, powszechnie używane w nowych projektach, których znajomość jest coraz częściej poszukiwana na rynku pracy. Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności związane z działaniami webowych. Zaletą książki jest aktualność...
Data dostępności:
- W książce omówiono wszystkie tematy wymienione w planie nauczania ISTQB® Certyfikowany Tester dla poziomu podstawowego z roku 2011. Aby ułatwić naukę i zrozumienie podejmowanych tematów, zagadnienia teoretyczne zobrazowano odpowiednio dobranymi przykładami. Każdy rozdział kończy się pytaniami kontrolnymi, będącymi zarazem celami nauczania określonymi przez ISTQB® dla poszczególnych tematów, co ułatwi...
Data dostępności:
- Książka ułatwi czytelnikowi opanowanie informacji niezbędnych do przygotowania się do egzaminu REQB® Certyfikowany Profesjonalista Inżynierii Wymagań (ang. Certified Professional for Requirements Engineering, CPRE). Egzamin ten umożliwia zdobycie uznawanego na całym świecie certyfikatu poświadczającego kwalifikacje w obszarze inżynierii wymagań. W książce omówiono wszystkie tematy wyszczególnione w...
Data dostępności:
- Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy. Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły. Aktualnie...
Data dostępności:
- Czy wiesz, co wpłynęło na sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D – silnik fizyczny wykorzystywany dzisiaj w setkach gier. Autorom, posiłkującym się silnikiem Box przez ostatnie kilka lat działalności w branży, nie udało się co prawda napisać gry na porównywalnym poziomie, niemniej jednak są oni współtwórcami kilku projektów, które odniosły wymierny sukces komercyjny. Publikacja...
Data dostępności:
- W ostatnich latach rośnie zainteresowanie dziedziną inżynierii wymagań i zagadnień z nią bezpośrednio związanych, takich jak modelowanie biznesowe czy zarządzanie projektem. Istniejące książki i publikacje z reguły koncentrują się na wybranych aspektach czy narzędziach inżynierii wymagań, brak jest natomiast publikacji opisujących całościowo proces inżynierii wymagań, jego kontekst w wytwarzaniu produktu,...
Data dostępności:
- Książka jest techniczno-popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych i jest napisana z myślą o początkujących oraz średniozaawansowanych programistach. Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych...
Data dostępności:
- „Niniejsza książka jest łagodnym wprowadzeniem w świat programowania. Okazuje się, że nie musimy być geniuszami komputerowymi, aby nauczyć się programować. Większość ludzi ma ograniczone pojęcie o budowie i działaniu samochodu czy motocykla, ale nie powstrzymuje ich to przed tym, aby zasiąść za kółkiem i jechać. Nie musimy znać od podstaw budowy i zasad działania komputerów, aby móc ich używać. Podobnie...
Data dostępności:
- W czasach, gdy streaming był jak science fiction, a rewind robiło się palcem… …światem rządziły kasety VHS, wypożyczalnie były miejscami kultu, a filmy z Van Damme’em, Stallone’em i Schwarzeneggerem miały większy wpływ na dzieciaki niż lekcje WF-u. PigOut i Przemek Corso zabierają cię w nostalgiczną, przewijaną ręcznie podróż do czasów, kiedy kaseta była walutą, Van Damme bogiem, a blokada rodzicielska...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie












